Gå til innhold

Hvor har det blitt av CPU OC og OC prosjekter ?


Anbefalte innlegg

Hvor i huleste land og rike har det blitt av OC av CPU`r, sist cpu som blei OCà her var en P4 1.6, det synes jeg er litt tamt jeg...

 

Og hvor har det blitt av den siste voltmodden av ett skjermkort med feks. kyro kjøling på?

 

Jeg synes dere må ofre et skjermkort eller to på noen slike prosjekter..

Og en gal overklokk på en cpu eller noe..

 

som feks. P4 2.4C, eller noen XP1700/1800 med ulike steppinger.. eller kanskje ett par Bartoner med forsjellige batch nr... hvem vet..

 

Jeg håper en eller annen moderator leser mitt inlegg og svarer fornuftig på det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjau - vi klokka en P4 2,4 til 3,5 GHz i denne testen. Så sånn sett er det jo et miniprosjekt. :)

 

Men dere har helt rett. Jeg kan love at vi vil legge stor vekt på overklokking framover.

 

Lars, så vidt jeg kan se er en viss prosessor passert Fauske på tur til deg. Da kan vi vel vente å se en liten snutt fra deg om overklokking av en spesiell AMD-prosessor? ;) Me seier ikkje meir...

 

Til nå har det vært vanskelig for oss å gjøre noe innen overklokking. Årsaken er den at ting dessverre koster penger, en ressurs vi bare har i begrensede mengder. For eksempel får vi ikke prosessorer fra Intel, fordi de ikke støtter overklokking generelt (det å overklokke, ikke siten vår). Om vi klarer å "omvende" dem gjenstår å se.

 

Men siden jeg ikke kan gi dere noen umiddelbare stemningsløft, kan jeg fortelle dere dette:

 

Vifteguiden kommer snart opp igjen!!!

 

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar
Hvor i huleste land og rike har det blitt av OC av CPU`r, sist cpu som blei OCà her var en P4 1.6, det synes jeg er litt tamt jeg...

 

Og hvor har det blitt av den siste voltmodden av ett skjermkort med feks. kyro kjøling på?

 

Jeg synes dere må ofre et skjermkort eller to på noen slike prosjekter..

Og en gal overklokk på en cpu eller noe..

 

som feks. P4 2.4C, eller noen XP1700/1800 med ulike steppinger.. eller kanskje ett par Bartoner med forsjellige batch nr... hvem vet..

 

Jeg håper en eller annen moderator leser mitt inlegg og svarer fornuftig på det :D

 

Er ikke moderator.

Men i svarteste på en tidlig onsdags morgen;

Man har da vitterlig eksponert en smule OC av f.eks. XP2500 Barton her i forumet? Følg med, følg med, unge mann! :lol:

For det er vel ikke gitt at det er bare ok.no å pusle med slikt? Bare se her!:

http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...d97d23ba21534e3

Følg litt mere med i diverse tråder, så blir du nok kanskje klokere?

Lenke til kommentar
Hva med å voltmodde en stavmikser? Hakke nøtter raskere enn noen annen, og kanskje vannkjøling?

 

Blir kanskje litt for repetisjon av tannbørsten....

 

 

Lord Thaniel

 

Tæsjlete greier. Har man ikke bedre forslag enn å skremme livet av en stakkars stavmikser, så bør man kanskje holde kjeft?

Etter min mening blir det egentlig for dumt (og urealistisk) å teste denslags ting, her i forumet. Slikt hører ver bedre hjemme i et "tull og tøys" forum? Jeg synes i alle fall det! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...