Kwesi Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Jeg har ett Creative GF4 Ti 4400 kort som jeg har hatt i over 1 år nå og den har funket fint. Så kjøpte jeg meg noen RAM-sinks som jeg monterte på. Samtidig tenkte jeg at jeg skulle demontere vifta og sette på Artic Silver kjølepasta istedet for den originale kjølepastaen. Så jeg gjorde. Skulle vel ikke ha gjort det, for nå kan jeg ikke starte noen spill uten at maskinen fryser eller henger seg eller restarter. Det funker fint når maskinen bare står på vanlig og når jeg surfer på nett. Er det GPU'en som blir for varm eller har jeg rett og slett skadet kortet?
Signatur Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Den blir nok for varm ja. Hvor mye goop la du på? Det skal kun være et supertynt lag. Pass på at kjøleribba har skikkelig kontakt.
Kwesi Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 La først supertynt med goop ja. Tok deretter kjølern av igjen for og se om det var kontakt. Det viste seg at det kun hadde vært kontakt ytterst på to hjørner mellom GPU'en og kjølern. La deretter plenty med goop for og se om det hjalp. Det hjalp heller ikke. Forsikret meg om at kjølern satt skikkelig på plass,men samme resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå