Gå til innhold

Tipsa til hjemmekino for enskig dame ca 3000kr


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har fått spørsmål fra tanten til fruen som er noe over 30 som ønsker seg snurrerundt lyd i stuen.

Ser for meg at en sammle pakke da må være det beste for henne?

 

Prøvde og høre litt om pris av henne, men hun var usikker, så om vi sier 3000 og kan nok godt plusse på om det må til

 

åpen for alle gode forslag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Har fått spørsmål fra tanten til fruen som er noe over 30 som ønsker seg snurrerundt lyd i stuen.

Ser for meg at en sammle pakke da må være det beste for henne?

 

Prøvde og høre litt om pris av henne, men hun var usikker, så om vi sier 3000 og kan nok godt plusse på om det må til

 

åpen for alle gode forslag

i den klassen så vil jeg vurdert lydplanke

Lenke til kommentar

Fungerer virkelig de plankene noe serlig?

Kan liksom ikke se for meg at en slik en er bedre enn en flere høytalere?

 

Hvilken prisklasse må man opp i for en ok soruound pakke fra ett av de kjente merkene?

så vidt jeg har erfart er lyden fra en god lydplanke like god som et billig all-in-one får til.

 

den dyreste lydplanken i den testen jeg linket til får mye skryt og er absolutt adekvat erstatning for billig alt i ett system spør du meg.

 

 

skal du ha skikkelig surround så kjøper du en forsterker som vil koste en minimum 4-5000,- så kjøper du høytalere og det vil koste ca det samme minst for komplett høytalere som spiller greit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal man først bruke så lite penger på ett anlegg, så er det bare ett svar. Og det er ikke lydplanke. De er for dårlige når de er så billige. Da må man i hvertfall opp i dobbel pris.

 

Og som regel vil ett godt stereoanlegg faktisk gjøre jobben mye bedre.

 

Skal man ha surround med både forsterker og høytallere/sub til under 5000,- så er så å si kun Logitechs Z-5500 som er brukanes. Helst da koplet til analogt, da de interne dekoderene ikke er veldig bra. Man får også HD lyd hvis man koplet en BD spiller til analogt, noe man ikke får med digital overføring til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...