Gå til innhold

Just cause 2 er ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jau, det har irritert meg veldig også. Har opplevd flere ganger at både motorsykler og biler har eksplodert når jeg har kjørt gjennom gjerder av tre ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde noe ligneden på flyplassen istad, tok og festet et passasjerfly til bakken, med masse sånne grappling hook - brukte bolopatch. Eller hva den het, fikk en helvetes svær samling med passasjerfly tilslutt, men så gikk jeg lei :p

Skrevet

Noen som har en save game, gjerne før/rett etter man har drept de tre bossene på "Three Kings Hotel"? Save games ligger her,

C:\Program Files\Steam\userdata\#######\8190\remote

Hadde diskkrasj nylig, så var litt kjipt å måtte starte fra skratsj :(

Dette skal være rett etter "Three Kings Hotel".

Håvard

JustCause2Save00.zip

Skrevet

20timer , 20%, har gjort 3-5 hovedquest oppdrag hittil. Jeg ser nå at å fullføre spillet 100% vil ta sykt mye tid.

Skrevet

Wow. det så rått ut. Både hoppevideoen og bildet til Mreinha.

Gjorde nettopp oppdraget på lost øya og må si det var helt konge. Stemingen var på topp!

Skrevet

Kommer en rekke bildeserier her, kjedeligste først også den beste tilslutt:

Kjenner noen dette stedet fra en James bond 007 film: (Husker ikke hvem)

Sniper, slowmotion:

Granater i store mengder:

Siste og den aller beste av dem er en stor bombe som går av;

Skrevet

husker den fra bond ja :) virker som de har tatt noen ting fra andre filmer (foreksempel så er jo han mannen nesten som spider man :p)

Skrevet

Å joda, den...(land) satelittdisken fra Goldeneye. Husker jeg digga den filmen så mye da jeg var liten, ble så utrolig skuffa når jeg så den på Discovery channel. (HVA?! er den ikke spesiallaget for Goldeneye QQ)

Skrevet

Moro den satellittbasen fra Goldeneye ja :)

Har også funnet basen og tilhørende rullebane fra Tomorrow Never Dies (fra de ca 10 første minuttene, hvor Bond til slutt stjeler et jagerfly).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...