paulxd Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Har ett problem med Call Of Duty: Modern Warfare 2. Når jeg skrur det på er jeg innpå spillet i ca 1 minutt før jeg får følgende feilmelding: This disc is unreadable 1. Clean the disc with a soft cloth 2. Restart the console For more help, visit www.xbox.com/support jeg fikk det i posten 12 mars, så det er ganske nytt. Jeg prøvde å tørke den med en myk klut men det virket ikke. Jeg pusset den til og med, men det funket ikke. Xboxen leser andre spill, har aldri fått dette problemet før. Jeg har prøvd å slette System Cache, men det funket ikke da heller, samme feilmeldingen hele tiden. Jeg spilte det i går kveld, 19 mars, skrudde av xboxen uten å ta ut av spillet. Rørte ikke xboxen, neste dag når jeg skulle spille fikk jeg denne feilmeldingen. Trenger virkelig hjelp!!
Klingon Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 (endret) Enkelte dvd drev til 360 er notoriske for å ha problemer med å lese disker med småskader. Et tips er og ta litt tannpasta (helst naturell colgate) og gni plata med sirkulære bevegelser fra midten og ut, og etterpå skylde den godt. La den tørke og prøv på ny. Det har funka mange ganger for meg. Tannpasta har er et veldig mildt slipemiddel som hjelper med og fjerne små ruer på overflaten. Ett siste spm: Har du husket installere spillet til HDD? Det burde egentlig løse hele problemet ditt..... Endret 20. mars 2010 av Klingon
The Walking Dead Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Har du prøvd å innstalere det? hvis det stopper da også så er kanskje din dvd spiller sliten. gammel xbox?
Helnes Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 (endret) https://www.diskusjon.no/?showtopic=1208053 Les svaret mitt der, er nok det du sliter med Hvis du har harddisk med stor nok plass så burde du installere spillet. Endret 20. mars 2010 av Helnes
paulxd Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Skrevet 20. mars 2010 (endret) jeg har prøvd å installere det 2 ganger nå, men etter 44% fikk jeg denne meldingen: Can't read this disc. It may be scratched or dirty. Clean the disc with a soft cloth and try again. Nei, xboxen er ganske ny. Kjøpte den i slutten av desember. tror kanskje jeg prøver med colgate karies kontroll. Btw har kanskje spilt det litt mye da. Denne uken spilte jeg ca 4-6 timer hver dag. Men xboxen leser jo andre spill Endret 20. mars 2010 av paulxd
Klingon Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Enkelte eldre xbox360'er har en kjent feil der dvd drevet "spiser plater". Dette får du på garantien, bare ta kontakt med xbox norge support og du skal få rettet dette vederlagsfritt. Hvis du ikke klarer og vente så kjør tannpasta trikset mitt og installer det til disk.
paulxd Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Skrevet 21. mars 2010 Enkelte eldre xbox360'er har en kjent feil der dvd drevet "spiser plater". Dette får du på garantien, bare ta kontakt med xbox norge support og du skal få rettet dette vederlagsfritt. Hvis du ikke klarer og vente så kjør tannpasta trikset mitt og installer det til disk. jeg tror ikke den har den feilen, den er ganske ny og den kjører jo andre spill. Jeg prøvde nettopp tannpasta trikset ditt, men fikk den samme feilen når jeg skulle installere det og når jeg skulle kjøre spillet
The Walking Dead Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 du har sikkert en kompis som har samme spillet. prøv det og se om den feilen dukker opp da.
paulxd Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Skrevet 21. mars 2010 du har sikkert en kompis som har samme spillet. prøv det og se om den feilen dukker opp da. ja, jeg har en venn som hadde det samme problemet så han gikk bare til gamestop så fikset de cden, det er ikke gamestop her så jeg kan ikke gjøre det, men vennen hans hadde også det samme problemet og han lånte noen andres cd og klarte å installere det med den så kunne han spille med sin egen plate. Så jeg tror jeg prøver det.
The Walking Dead Skrevet 21. mars 2010 Skrevet 21. mars 2010 Og gjør det alltid til en hovedregel å innstalere spill. 1. du sparer plata 2. du sparer dvd spilleren 3. raskere lastetider. 4. du slipper å bli tunghørt før du fyller 40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå