Jump to content
Sign in to follow this  
EnGud

Daglig blåskjerm IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Recommended Posts

jeg får blue screen ca en gang daglig, og det er jeg lei av nå.

dette står på blue-screenen:

Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

(står noe om at vist dette er første gang så må du sjekke det o.l)

Technical information:

stop: 0x000000D1 (0X000000000000010 0x0000000000000002 0x0000000000000000 0xFFFFFA60046ADF93)

*** NETR7364.sys - ADDRESS FFFFFA60046ADF93 BASE AT FFFFFA6004679000, DATESTAMP 46444838

jeg tror det har noe med internettkortet eller noe sånt, siden det som oftest kommer når jeg kobler til/kobler fra/ diagnoserer internettet

TRENGER HJELP! FORT! :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Jeg hadde vel først og fremst prøvd å oppdatere driverne for nettverkskortet ditt.

Det er nok noe galt med NETR7364.sys hos deg. Sjekk om denne fila hører til nettverkskortet ditt (fra enhetsbehandling).

Jeg hadde vel først og fremst prøvd å oppdatere driverne for nettverkskortet ditt.

Det er nok noe galt med NETR7364.sys hos deg. Sjekk om denne fila hører til nettverkskortet ditt (fra enhetsbehandling).

hvordan sjekker om det tilhører netverkskortet? får bare noen enheter som heter noe helt annen, det nermeste jeg kommer er RT73

Prøv å bytt plassering på skjermkortet eller nettverkskrotet om det ikke er innebygd.

jeg kjøpte den ferdig bygd, så tror de er på rette plasser