Gå til innhold

The Hardware Gathering 2002


Anbefalte innlegg

Hei Xell!

 

Etter at billettane lagt ut (fra i går kveld med visse unntak :wink: )

 

Så vil det komme i løp av 2-3veker(trur eg) ei plass reservering på http://www.gathering.org

 

All vesentlig informasjon vil bli lagt ut på http://www.gathering.org

 

Og kva ein kan gjære bortsett fra å sitte (sove,ikkje å annbefale)forran pcén er: ete,sove,dusje,spille kort,ete,sjå på underhaldning..Skjekke ut Hamar sentrum.Snakke med folk etc..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare et tips fra meg til de som skal på TG.

 

Innstaller og oppdater virusprogrammet ditt.

 

Det ene året jeg var der brukte jeg ca 8 timer for å rense virus(ene).

 

Og underholdning ja, det er gøy. Et lite konsert og for å ikke snakke om alle de konkurransene. (drikke cola raskest, bygge det høyeste tårnet med pringles, miss TG :wink: + + +)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har fremdeles video av han som drakk(styrta) 1.5 liter coca-cola på 11sekund..(eg har ikkje tenkt å prøve å slå den rekorden..)

Da det var bryllup var det litt kult også 4.500 personer stille som mus.. :wink:

Huff...Pringles,ja husker at eg så og seie var lei av Pringles etter Tg,da dei delte ut gratis pringles.. :wink:

Elles så er no Wymen konserten litt kul...

Lenke til kommentar

Quote:


Etter oppfordring fra Anders L.;


 

oppfordring fra meg? øh, ja vel :smile:

 

Quote:


Svar på denne tråden om du har lyst til å sitte sammen med andre brukere av HW.no, så skal vi se hva vi får til :smile:

Høres faktisk hyggelig ut!


 

uhm, tenkte bare at man skulle møtes en gang under partyet jeg sånn for en øl(cola?) og en prat for å se hvem folka bak nickene er liksom. Tenkte aldri at man skulle sitte samla under hele partyet, men det var jo en litt kul idé da. Tar gjerne æra for den og sitter gjerne sammen med andre fra HW.no's community bare jeg får samla resten av gjengen bort der :smile:

Lenke til kommentar

Hei Anders!

 

Om vi (eventuelt andre) skulle tatt ein øl under Tg.Så burde vi ta den uten for skipet.Ikkje så kult å bli tatt for drikking inne.. :wink:Elles så bør ein ikkje drikke slik at ein blir nekta inngang...

 

Sjølv kunne eg tenkt meg ein tur til Sverige..Liten svipp tur på om lag 2timar,før ein kommer over grensa.. :wink:

Lenke til kommentar

Nei

 

Alle regger hver sin plass på ett kart (hvor man da plotter inn hvor man vil sitte)

 

Eller man kan bruke denne (hvis man er en større gruppe)

 

"The seater is a person who can only to change the seat that is being reserved, that is being reserved, this can be used to let a single person handle reservations for a larger group of people without giving that person access to do more than that, if you don't want someone else to reserve a seat for you, then you don't need to pick a seater" --

Klippet fra http://www.partyticket.net

 

Mvh

Tom Erik Hattrem

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-29 19:09, Anders Leipsland skrev:

Håper virkelig at dem er raske når runde 2 starter, ellers blir reisefølget mitt sørgelig lite...


 

Du har jo alltids noen venner her på forumet da!

 

PS! Hvordan gikkdet med den access databasen du skulle lage, som så sørgelig forsvant sammen med din 45GB 75GXP disk?

Lenke til kommentar

Quote:



Du har jo alltids noen
venner
her på forumet da!


 

Godt å høre :smile:

 

Quote:


PS! Hvordan gikkdet med den access databasen du skulle lage, som så sørgelig forsvant sammen med din 45GB 75GXP disk?



 

Access databasen gikk flott. IT læreren sa bare "jaja, det er ikke så farlig med den innleveringa for deg. Jeg vet jo du kan det uansett så det går helt greit". Digg it :smile:

Lenke til kommentar

 

Access databasen gikk flott. IT læreren sa bare "jaja, det er ikke så farlig med den innleveringa for deg. Jeg vet jo du kan det uansett så det går helt greit". Digg it :)

 

Syns å huske at du gikk på gimle Anders L, stemmerke det? Og da lurte æ litt på om du har Bjørn Jordan te lærer eller om du tilfeldigvis går i min klasse uden at æ har merka det? :) Hehe.

 

Og æ håber d va greit æ tog det på dialekt..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-29 18:32, psilocybe skrev:

hm.. tenk så bra mål tg hadde vært for et terror-angrep.


*fly som styrter-lyd* .. *kaboom*, så var hele norges dataelite satt ut av drift.


 

Nå kan det nok diskuteres ganske sterkt om hele norges "dataelite" befinner seg på TG.. Selv er jeg overbevist om at 99% av personene der sitter og spiller mesteparten av tiden.. Og derfor tror jeg mange som egentlig har peiling på programmering og sånn holder seg hjemme.. Men det er jo bare hva jeg tror.. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...