Gå til innhold

splinter cell conviction demo ute.


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg fikk det ikke med meg før i dag at demoen skulle komme, og i dag kom den. likte godt mark & execute og at man ikke kan bruke det ubegrenset. syntes at sam beveger seg veldig fort.

 

dette spillet gleder jeg meg veldig til.

 

edit: bare til 360. du kan trykke på game demo her http://marketplace.xbox.com/en-US/games/offers/0ddf0001-0000-4000-8000-000055538840?cid=SLink

 

da vil den lastes ned neste gang du er på xboxen.

 

gleder meg til dette kommer i hus.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ligger på Marketplace, demoen kommer kun til X360.

 

Demoen var faktisk ganske underholdende og gav mye mersmak for en gammel splinter cell-fan som meg. Men er hele 4 uker til release da...

Lenke til kommentar

Ligger på Marketplace, demoen kommer kun til X360.

 

Demoen var faktisk ganske underholdende og gav mye mersmak for en gammel splinter cell-fan som meg. Men er hele 4 uker til release da...

For oss PC-spillere er det 6 uker. Ubi bestemte pussig nok (som om ikke alle veit at de ikke liker PC-folket) i all hast at PC-versjonen måtte vente 2 ekstra uker, uten å gi noen grunn (jeg tipper de ikke har noen). Det virker nesten som om de prøver å gi seg selv en grunn til å stoppe PC-utgivelser fullstendig.

Men demoen på 360 var knallers den :) All kreditt til utviklerne av selve spillet, bare synd Ubisoft gir det ut selv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvorfor er det synd at ubisoft gir det ut selv?

 

i starten stod the noe med unreal. er det den samme grafikkmotoren som gears of war bruker? jeg syntes nemlig at noen ting lignet litt. for eksempel sporet som kommer etter kula og blodspruten. cover system var også likt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ja, det er nesten samme grafikkmotor. Conviction benytter seg av en modifisert utgave av Unreal Engine 2.5, Gears of War benytter seg av den nye 3.0 versjonen.

 

Men det er ikke noe spesielt med dette, Unreal Engine finnes jo i et hundretalls spill, er trolig den mest vanlige grafikkmotoren i dagens spillindustri.

 

Mer om Unreal Enigne

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

hvorfor er det synd at ubisoft gir det ut selv?

Fordi de som utgivere (selv om ikke utviklerne kan klandres for det) er en smule oppsternasige overfor PC-spillerne om dagen. Gir ikke ut demo på PC, utsetter PC-slipp 2 uker på Conviction (og mer på det meste annet) og når man har venta den ekstra tida uten prøvemulighet så får man DRM-en på toppen, som mange har store problemer med. Personlig syns jeg DRM-en fungerer greit, men det er ikke slik for alle. Just Cause 2 har en bedre løsning, nemlig å bruke Steam. Man må riktignok ha Steam da, men kan spille når og hvor som helst :)

Lenke til kommentar
For oss PC-spillere er det 6 uker. Ubi bestemte pussig nok (som om ikke alle veit at de ikke liker PC-folket) i all hast at PC-versjonen måtte vente 2 ekstra uker, uten å gi noen grunn (jeg tipper de ikke har noen).

 

Klart de har god grunn. Ved å utsette det to uker vil nok mange kjøpe det på konsoll i stedet, så ubisoft kan klage over at ingen kjøper det på PC og dermed rettferdiggjøre neste spill som konsoll-eksklusivt og spare masse penger på utvikling og DRM. ;)

 

(nå er jo ikke neste spill bekreftet engang, men det er jo en tanke...)

Lenke til kommentar

Men det du sier der (som er det jeg tror også) kommer de aldri til å innrømme. Dermed er det utsatt to uker uten at de kan gi en offisiell grunn. Spillet er selvfølgelig ferdig allerede, og i rute til 15. april, selv om de har utsatt det. Personlig kjøper jeg det på PC, både pga. personlig preferanse OG for å gi Ubi fingeren og si at jeg ikke kjøper til 360 selv om de åpenbart vil at jeg skal kjøpe det til den.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Aldri brydd meg om splinter cell-spillene, men denne demoen likte jeg... jeg får se om jeg gidder å bruke 5oo kr på dette :p

 

Vent litt og kjøp det brukt, det skal jeg gjøre :)

 

Synes demoen infridde forventningene mine, likte hvordan alt var så flytende, men savnet en bedre kameravinkel et par ganger ;)

Lenke til kommentar

Fy faen gleder meg sykt, har sikkert spilt demoen sammenlagt 12 timer eller og drept motstanderene på alle tenkelig mulige måter, det verste er at det fremdeles er gøy! Skal ha en runde til nå snart. Prøv om dere kan drepe alle uten å afyre et skudd foreksempel, da blir det ganske utfordrende. Non lethal gadgets er lov.

 

Skjeeempe gøy :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...