Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville du reagert hvis du plutselig fikk et par gull øredobber med diamant ?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er rettet til jentene/damene her på forumet.

 

Hvis du fikk et par gull øredobber eller annet smykke med litt skikkelige diamanter i, av en som ikke er i omgangs gjengen din, men du vet hvem personen er. Hvordan hadde du reagert, tenker da ikke på å få det helt random, men til bursdagen din f.eks. eller en annen anledning .....

 

Noen seriøse svar ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en gutt ønsker å forsøke seg på en jente han ikke kjenner spesielt godt, så vil det å gi noe sånt til henne være en av de beste måtene å ødelegge sine sjanser på. Fullstendig galskap rett og slett, hun ville nok lurt på hva i all verden det var som feilet vedkommende gutt.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er rettet til jentene/damene her på forumet.

 

Hvis du fikk et par gull øredobber eller annet smykke med litt skikkelige diamanter i, av en som ikke er i omgangs gjengen din, men du vet hvem personen er. Hvordan hadde du reagert, tenker da ikke på å få det helt random, men til bursdagen din f.eks. eller en annen anledning .....

 

Noen seriøse svar ?

 

Hva mener du med ikke i omgangskretsen, men at jeg veit hvem personen er? Det betyr ganske mye om det er en klassekamerat jeg snakker litt med eller om det er en jeg ikke aner navnet på.

Men jeg skal prøve å svare alikevel :). Det kommer veldig ann på hva jeg følte i forhold til gutten.

Enten ville jeg:

1) Blitt redd og litt dårlig savittighet (hvis jeg ikke kjente ham godt og oppfatta det som en stalker)

2) Fått dårlig samvittighet (hvis jeg ikke likte gutten, men kjente ham såpass godt at jeg måtte avvise ham og dermed såre ham dypt)

3) Blitt overraska og sjarmert, men alikevl litt dårlig samvittighet ( hvis jeg likte ham ganske godt. Og han tok lett på å gi bort noe så dyrt)

4) Jeg ville blitt veldig, veldig glad og litt beruset (hvis det var ham jeg er forelsket i og ikke turt å ta kontakt med og som ikke har tatt kontakt med meg)

 

Det er veldig stor sannsynlighet for at jeg ville syntes det var mest ubehagelig, selv om jeg nok også ville tatt det som et kompliment og i ettertid nesten vært litt stolt av det. Jeg ville satt mye større pris på noe som ikke var så dyrt heller. For eksempel en film som han anbefaler (den beste gaven for min del) eller typiske romantiske gaver som blomster, sjokolade osv. Da hadde han vist interesse, men uten å vise at han var desperat eller at jeg måtte få dårlig samvittighet hvis jeg ikke likte ham.

Lenke til kommentar

Da jeg gikk på VGS husker jeg at det var en kar som gav en eller annen svært verdifull gave til ei jente han likte. Han kjente ikke jenta noe særlig, og resultatet ble heller kleint. Da hun ikke kjente ham noe godt og ordet om det spredde seg, ble det en snakkis og hun ga tilbake gaven. Så jeg vil mene at det å gi en eller annen dyr gave til ei jente man liker, men ikke kjenner ikke er en god ide.

 

Men som lillelol skriver så spørs det vel på hvilket inntrykk jenta sitter med av gave-giveren fra før som avgjør.

Lenke til kommentar

Aberet med det Lillelol sa er at hvis jenta allerede er forelsket i vedkommende, men ikke tør ta kontakt, holder det med å bare ta kontakt og innlede noe.

 

Om du er ute etter å kjøpe deg intim kontakt(det er i effekt det du prøver å gjøre ved å kjøpe en dyr gave til en jente du kun kjenner til) så vil det være bedre å bare kjøpe seg en eskorte og/eller hore(alt etter hva du er ute etter) først som sist...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...