Gå til innhold

Se de nye Windows-telefonene


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Hvis det bildet i toppen er dekkende og riktig, så må jeg si at dette ser håpløst dårlig ut. Mente å ha lest en plass at MS har "lyttet til kundene og deres ønsker", men det kan de da umulig ha gjort ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg ble skuffet nå. Hadde egentlig planlagt å få meg den nye Microsoft-telefonen, da jeg liker UI'et veldig veldig godt, og den har flere attraktive funksjoner.

Hm... får se hvordan drar Maeomo videre først da... lang tid til neste tlf uansett

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

Hvis det bildet i toppen er dekkende og riktig, så må jeg si at dette ser håpløst dårlig ut. Mente å ha lest en plass at MS har "lyttet til kundene og deres ønsker", men det kan de da umulig ha gjort ?

Tvert i mot, det er faktisk akkurat det de har gjort.

Vi sa Zune Mobil! De gjorde det.

Vi sa Portabel Xbox! De gjorde det.

Vi sa mer stabil OS! De gjorde det, men folk ble sur.

 

For å få stabil OS til alle må mobilen bli mer "låst", dette betyr at Apps som kødder med skjernen blir ulovlig. På denne måten vil klager på selve OSet gå ned 100%.

 

Jeg gir blaffen i hvor sur dere blir, måten Microsoft skjører løpet på nu er meget smart. Det gir en mye mer likestilt konkurranse mellom mobilene som skjører WP7 og det blir rett og slett en konkurranse mellom styrke og pris.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i Den store Windows Phone-tråden:

...Jaja, det må jo nevnes at at det har vært fokus på hva WP7 mangler, og lite fokus på hva WP7 faktisk har. Synes grafikk-demoen var imponerende, det ser jo faktisk nesten ut som et PSP. Synes også det er positivt at det virker veldig greit å portere appliksasjoner fra Zune HD, samt eksisterende programmer skrevet i Silverlight og XNA. Applikasjonene vist (spesielt NetFlix) virket også kjappe og pene.

 

La også merke til at det i videoene var betraktlig mindre hakking og henging i animasjonene, UI'et gikk på skinner.

 

edit: Må også si at det er lite overraskende at Microsoft vil ha monopol via Marketplace, utifra tidligere uttalelser og også fra et økonomisk perspektiv

Endret av Geirern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Hvis det bildet i toppen er dekkende og riktig, så må jeg si at dette ser håpløst dårlig ut. Mente å ha lest en plass at MS har "lyttet til kundene og deres ønsker", men det kan de da umulig ha gjort ?

Tvert i mot, det er faktisk akkurat det de har gjort.

Vi sa Zune Mobil! De gjorde det.

Vi sa Portabel Xbox! De gjorde det.

Vi sa mer stabil OS! De gjorde det, men folk ble sur.

 

For å få stabil OS til alle må mobilen bli mer "låst", dette betyr at Apps som kødder med skjernen blir ulovlig. På denne måten vil klager på selve OSet gå ned 100%.

 

Jeg gir blaffen i hvor sur dere blir, måten Microsoft skjører løpet på nu er meget smart. Det gir en mye mer likestilt konkurranse mellom mobilene som skjører WP7 og det blir rett og slett en konkurranse mellom styrke og pris.

 

Dette har jeg ingenting imot heller, og er egentlig av samme oppfatning som deg. Jeg hintet mer til at de store fargeklattene av noen knapper var utroolig stygge, etter min mening ihvertfall.

Forøvrig liker jeg veldig godt minimalismen en enkeltheten i iPhone, så at WP7 går i denne retning ser jeg bare på som positivt, bare de får det til å se litt mer innbydende ut.

 

Men portabel xbox, finnes det ?

Lenke til kommentar

For å få stabil OS til alle må mobilen bli mer "låst", dette betyr at Apps som kødder med skjernen blir ulovlig. På denne måten vil klager på selve OSet gå ned 100%.

Litt optimistisk der du? I tillegg er det ganske åpenbart at du ikke aner hva du snakker om, da det er stor forskjell på å ha noe med kjernen å gjøre, og det å kjøre i bakgrunnen.
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...