Gå til innhold

Kommentar på min hjemmeside...


Anbefalte innlegg

kul side :D

Synset "home.no.net" er bedre en "home.no" (det er ikke det samme)

Det er aldri nede og det er meget rask og. Etter registering må du sende en melding for å aktivere ftp opplasting og du trenger det (koster 10,- for å aktivere tjenesten) men det er det vert:)

Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Eg sitter å prøver å lage i frontpage, kanskje ikkje da besta prog. men eg lager berre på gøyt, og for å læra! :wink:

Det eneste som duger er notepad :)

 

Å nei. Greit nok at frontpage er dårlig men dreamweaver duger. Det er bare tull å bruke en time når man kan bruke 20min.

 

hvis du mener det du sier der skjønner jeg egentlig ikke helt hvorfor skal lage hjemmesider, man gjør jo det fordi man liker å bruke tid på det, hvis man bare vil ha det unnagjort fort som f bør man kan finne noe man liker bedre å drive med.

 

så til topic:

design var veldig bra

de snurre greiene plaget meg ikke, men den ene nede i hjørnet er vel kanskje ikke så veldig relevant for siden.

siden bør absolutt midtstilles og lag den gjerne større

hold deg til et språk.på download siden kan man bare laste ned mirc, og det er så sinnsykt lett å finne på nettet så den er vel kanskje unødvendig.

 

men etter å ha sagt dette synes jeg du har en veldig bra side der, bare sleng inn litt innvoller rundt skjelettet.

Lenke til kommentar

hvis du mener det du sier der skjønner jeg egentlig ikke helt hvorfor skal lage hjemmesider, man gjør jo det fordi man liker å bruke tid på det, hvis man bare vil ha det unnagjort fort som f bør man kan finne noe man liker bedre å drive med.

 

Man må vel ikke akkurat bruke lengst mulig tid på det for det?

 

Jeg liker å bygge opp datamaskiner, men det vil faktisk se teit ut hvis jeg bruker noe særlig over 1 uke på det :lol:

Lenke til kommentar

hvis du mener det du sier der skjønner jeg egentlig ikke helt hvorfor skal lage hjemmesider, man gjør jo det fordi man liker å bruke tid på det, hvis man bare vil ha det unnagjort fort som f bør man kan finne noe man liker bedre å drive med.

 

Man må vel ikke akkurat bruke lengst mulig tid på det for det?

 

Jeg liker å bygge opp datamaskiner, men det vil faktisk se teit ut hvis jeg bruker noe særlig over 1 uke på det :lol:

 

jeg mener ikke å bruke lengst mulig tid, det jeg mener er at hvis man sitter å tenker over hvor mye tid man bruker på noe pleier det å være et slags tegn på at man kanskje ikke egentlig synes det er så veldig interressant.

Lenke til kommentar

for å være en flash-fil på 600kb (eller deromkring) som tok over halvannet minutt å downloades på isdn-hastighet (har glemt å betale NGT-regningen), så var det UFATTELIG lite moro per kb.

 

helt kurant oppsett, men du kan gjøre det samme i html (hvis du kan html, that is) med en total filstørrelse på ~100kb.

 

edit: til sammenligning tar min egen side 18 sekunder å downloades/rendes i opera.

Lenke til kommentar
for å være en flash-fil på 600kb (eller deromkring) som tok over halvannet minutt å downloades på isdn-hastighet (har glemt å betale NGT-regningen), så var det UFATTELIG lite moro per kb.

 

helt kurant oppsett, men du kan gjøre det samme i html (hvis du kan html, that is) med en total filstørrelse på ~100kb.

 

edit: til sammenligning tar min egen side 18 sekunder å downloades/rendes i opera.

 

18 sekunder er faktisk ganske lenge å vente det å...

 

min side:

<!-- Start: 0.15406400 1056111559 -->

<!-- End: 0.72173700 1056111559 -->

<!-- Total Time: 0.56767 seconds -->

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...