Aetius Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Virker som et kult spill, men pga DRM-helvetet er det 100% uaktuelt for meg å betale for greiene.
tørrfisk Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 En anmeldelse av silent hunter uten Das Boot-referanser? LAVMÅL! :O
Digidice Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 KONGE, har ltid våre ubåt fan Har flere versjoner av ubåtfilmene Fikk silent hunter 4 Gold edition i posten med pakken som gir extra missions. Så her skal det spillest, vente litt med og kjøpe nr 5 til den blir billigere på Play.com og får spillet 4. Bra review, og veldig bra at sånne ubåtsimmulatorer blir testet her i norge. Hadde ALDRI trodd dere skulle teste dem, så dette va jeg takknemelig for
Sitronkake Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Har lyst å være skipper, men tror jeg denne skipper, på grunn av DRM, laster jeg heller ned igjen.
Decoman Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Silent Hunter 5 Beta - "Immersion Killer" Tittelen sier mye om hva jeg mener om dette makkverket. Man gjør lurt i å sjekke "customer reviews" på Amazon.com og Amazon.de (tysk). Se gjennomsnittlig 'score' og tenk deg om to ganger før du kjøper spillet. Endret 15. mars 2010 av Decoman
Anbefalte innlegg