Man|Drake Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 en venn av meg på lan her fikk byttet windows passordet sitt av en ukjent forbryter, vi sitter her nå undrende hvordan man kan få tilbakesatt passordet eller kommet oss inn i windows. Håper det sitter et våkent hode et på forumet her
Rocket Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 hvilket os bruker du? hvis du sitter i win2kxp, så logger du deg på administratorkontoen, og skifter passord i brukerbehandling. hvis du er logget på som administrator, og fortsatt har mista passordet, så er du i deep shit! i win98 så esc'er du deg forbi passordet, søker opp aller *.pwl filer på maskinen, og sletter det som har brukernavnet som er mista passordet til, og logger på uten passord.
Baalzamon Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Hvis du søker på google, eller her i forumet, husker ikke om jeg har sett det her, så skal du kunne finne en bootdisket som sletter admin passordet ditt. Bare å enable boot på floppy i bios og følg bruksanvisningen som ligger der du finner bootdisken... Merkelig at det alltid er umulig å finne igjen sider som du trenger akkurat nå
Geggi1 Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Leste en tid her tilbake en artikkel her eller i Itavisen om at men kunne lage en oppstarts cd i win2K( tror jeg) og starte meskinen med denne. Så kunne man få tilgang på det son ligger på Hdd. Er ikke helt sikker på om det gikk å skifte passord, men du kan i hvertfall få tilgang på det som er lagret. Sett inn en til hdd og kjør den gamle som slave så legger du inn OS på den nye og har tilgang til alle filer og mye av instillingene på den gamle hdd hvis du kopierer ut innstillingene. Lykke til Geggi1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå