xxsmurf Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Hei, lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få tak i dette spillet noe sted? Hadde et eksemplar hjemme, men det takket for seg - og med en seks år gammel lillebror midt i Harry Potter- og fantasy-fasen hadde det vært greit om det hadde vært mulig å få tak i dette igjen.
Elefantmesteren Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 (endret) lyst til å kjøpe av meg? Endret 13. mars 2010 av alt + F4
Korialstraz Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Hei, lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få tak i dette spillet noe sted? Hadde et eksemplar hjemme, men det takket for seg - og med en seks år gammel lillebror midt i Harry Potter- og fantasy-fasen hadde det vært greit om det hadde vært mulig å få tak i dette igjen. Er selv 21 og har ikke grodd ut av fantasy fasen helt enda. Du burde venne deg til det først som sist. Prøvde å se litt etter spillet, men dukket ikke opp på de sidene jeg vanligvis ville ha sjekket. Prøvd finn/ebay/etc?
Manken Skrevet 13. mars 2010 Skrevet 13. mars 2010 Vet ikke om det er lov med kjøp og salg over forumet, men send en PM hvis du er interrisert i å kjøpe av meg
xxsmurf Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Skrevet 13. mars 2010 Hei, lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få tak i dette spillet noe sted? Hadde et eksemplar hjemme, men det takket for seg - og med en seks år gammel lillebror midt i Harry Potter- og fantasy-fasen hadde det vært greit om det hadde vært mulig å få tak i dette igjen. Er selv 21 og har ikke grodd ut av fantasy fasen helt enda. Du burde venne deg til det først som sist. Prøvde å se litt etter spillet, men dukket ikke opp på de sidene jeg vanligvis ville ha sjekket. Prøvd finn/ebay/etc? Har sett alle steder, men ser ut til at det ordner seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå