Gå til innhold

Trenger hjelp til ny PC!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo godtfolk og data vitere :new_woot:

Trenger litt hjelp fra dere som virkelig kan dette. Jeg og sambo skal kjøpe oss en bærbar "surfepc" som skal stå i stua.

Vi har ikke satt opp noe "max pris" enda. Men ser for meg en ikke alt for dyr, da jeg har en "dyr" pc stående som jeg spiller på.

Vi skal bruke denne til litt enkel word/excel jobbing. Surfe på nett, og spill som ikke trenger stort grafikkkort (les FM 2010 :thumbup: )

Så jeg leter etter en bærbar som har grei skjerm, er kjapp, "ok" lagringsplass, trenger ikke ha så veldig bra skjermkort, den trenger heller ikke ha kjempe godt batteri. En ting jeg kunne ønske (men er usikker på pris) er et tv kort. Men jeg vil i allefall at den skal ha mulighet til å koble til pc så jeg kan se Filmer o.l på tv'n i stua fra pc'n (HDMI utgang kanskje?)

Nå skal det sies at min data kunnskaper går mest på "software" så trenger all hjelp jeg kan få. Og hvor bedre plass en akkurat her :innocent:

Mvh

Thumose

Endret av Thumose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vel aldri Elkjøp vært min favorittbutikk. Handler mer på Komplett og ps.no. Men vis du/dere mener den er bra så kan jeg vel vurdere det :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...