Gå til innhold

Inkalling til Kystjeger


Anbefalte innlegg

Hei, er 91er og har nettop fått inkalling til artilleribataljonen i hæren, står at jeg skal inn i januar 2011.

 

Jeg har søkt meg inn til Kystjegeren, de har min søknad.

 

Men jeg sa ikke noe om dette på sesjon fordi jeg var usikker på hva jeg ville.

 

Det jeg lurer på er når får jeg svar fra Kystjegeren? Jeg har altså fått inkalling til "vanlig" militæret, men ikke et ord fra KJK.

 

Det står ingenting om når man får svar, og jeg skjønner lite. Hvorfor får jeg inkalling til artilleribataljonen når jeg har søkt meg inn til kystjeger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske at min innkallelse til KJK kom litt nærmere sommeren, men er litt usikker.

 

Et godt råd jeg kan gi deg er å være 210% sikker på at du vil bli kystjeger før du satser på det. Det var ikke jeg og etter et par mnd hadde jeg ikke vilje til å fortsette lengre. Havnet på et kontor inne i et fjell resten av tjenesten, og KJK er bare noen våte, særdeles kalde og litt bitre minner ;)

Lenke til kommentar

Mener å huske at min innkallelse til KJK kom litt nærmere sommeren, men er litt usikker.

 

Et godt råd jeg kan gi deg er å være 210% sikker på at du vil bli kystjeger før du satser på det. Det var ikke jeg og etter et par mnd hadde jeg ikke vilje til å fortsette lengre. Havnet på et kontor inne i et fjell resten av tjenesten, og KJK er bare noen våte, særdeles kalde og litt bitre minner ;)

 

hehe, har svømt i fire år, falt i en iskald elv som liten og er generelt oppvokst nord for polarsirkelen med ski på beina så kulde og vann er ikke det største problemet.

 

er mest redd for at ryggen og knærne skal holde mål :)

Lenke til kommentar

Mener å huske at min innkallelse til KJK kom litt nærmere sommeren, men er litt usikker.

 

Et godt råd jeg kan gi deg er å være 210% sikker på at du vil bli kystjeger før du satser på det. Det var ikke jeg og etter et par mnd hadde jeg ikke vilje til å fortsette lengre. Havnet på et kontor inne i et fjell resten av tjenesten, og KJK er bare noen våte, særdeles kalde og litt bitre minner ;)

 

hehe, har svømt i fire år, falt i en iskald elv som liten og er generelt oppvokst nord for polarsirkelen med ski på beina så kulde og vann er ikke det største problemet.

 

er mest redd for at ryggen og knærne skal holde mål :)

 

tror nok den mest utfordrende delen av kystjegern er mentalt uansett, men det er helt sikkert kult om man takler presset ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...