Jump to content
Sign in to follow this  
Beges

Overraskelse til dama?

Recommended Posts

Hei!

Har utlovet en liten overraskelse til dama, men nå når tiden er inne veit jeg ikke hvordan jeg skal overraske. Forslag til en slags liten overraskelse/premie i hverdagen? Alle forslag mottas med takk :p

Shock me all night long + høyt volume + deg naken mens du spiller luftgitar = great success.

Må selvsagt gjøre klart en del på forhånd, slik at du tar på play akkurat i det hun kommer hjem eller noe.

Om du har en kjedelig dame holder det kanskje med et blomsterkvast du har plukket selv.

Lat som om du skal gi ho ett kyss, å når ho bøyer seg frem så kliner du til med albuen. Vær sikker på at du treffer henne midt på munnen.

Ingen ting vil gjøre henne mer overasket enn akkurat det. Jeg lover deg. DETTE er en skikkelig overaskelse som kommer til å overaske henne med ett smell.

Lat som om du skal gi ho ett kyss, å når ho bøyer seg frem så kliner du til med albuen. Vær sikker på at du treffer henne midt på munnen.

Må si jeg stemmer for denne :D

"Kjære? Jeg har en overraskelse til deg: Jeg er homo!"

*kremt* Eller kanskje ikke?

Hva med... Hva pleier du aldri å gjøre?

Om dere bor sammen, tar du oppvaska, klesvaska eller rydder der dere bor? Hvis ikke er jo det alltid en fin overraskelse? Gjerne kombinert med hjemmelaget middag eller noe?

En kinotur? Eller... Lei en film og skaff digg? Gi'a kredittkortet ditt og be'a kose seg? (Kanskje det dyreste alternativet)

Lykke til! Fortell gjerne hva du endte med! :thumbup:

Ta henne med på konsert og fri/komme opp på scenen og si at du elsker henne etterpå drar dere hjem du lager middag :)

hvis hun liker dette blir det sikkert litt gøy i senga og :)