Gå til innhold

PL: Liverpool vs Portsmouth 15.03.10


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bare nevne at jeg skreiv et jævlig langt innlegg rett fra sjela for et par timer siden, og når jeg skulle poste klikka forumet. Kan nå bare si at jeg er fornøyd med kampen og glad ikke spillerne oppfører seg som en gjeng Østlandsfjortisser med en Renatiboks i håret, og bling i øret lengre. Endelig litt innsats, og ikke så mange pasningsfeil. Aquilani var meget bra i dag. Det samme var Maxi.

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med kampen. Aquilani viste prov på meget smart fotballhode, Maxi var for once god. Gerrard tilbake til gamle takter på både vondt og godt.

 

Var kjekt med Kelly også, håpte Pacheco kunne være med på benken og få noen minutter også, ute i kulden igjen?

 

Håper forøvrig at vi stiller godt lag mot Lille. Jeg VIL vinne den jævla europaligaen, det er mange spillere her nå som har vært her i flere år uten noe sølvtøy..

Lenke til kommentar

Hehe, ja det var det. Regnet nesten med Zu hadde laget noe ala den setningen, men det var sikkert gått i glemmeboken at jeg var reist ned. Hadde det utrolig kjekt.

 

Godt å se de bygger videre på det angrepsspillet som var "pågang" mot Lille, herlig med mål til Babel og Aquilani samt Kelly`s liga deby. Det var popis på tribunen.

Lenke til kommentar

Hehe, ja det var det. Regnet nesten med Zu hadde laget noe ala den setningen, men det var sikkert gått i glemmeboken at jeg var reist ned. Hadde det utrolig kjekt.

 

Tenkte faktisk akkurat det samme i går mot slutten av kampen, at du bare måtte bli (reise tilbake). Må ha vært utrolig gøy der i går. Begynner personlig å lengte veldig tilbake nå, og har allerede begynt å tenke på en tur til høsten.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...