Gå til innhold

Win 7: Aero plutselig borte


Anbefalte innlegg

Jeg har Windows 7 Pro 64-bit

 

Når jeg slo av i går så var det ett program som ikke slo seg av skikkelig, noe som av og til skjer når jeg er litt kjapp med å avslutte.

 

Men når jeg startet i dag så kom det opp noen feilmeldinger som maskinen ville at jeg skulle sende til Microsoft for feilvisning. Så la jeg merke til at nettleseren osv ikke så ut som normalt. Fant da ut at Aero ikke er på.

 

Denne finner jeg heller ikke igjen i hvor den skal være.

 

Jeg la inn nye drivere for skjermkortet for å se om det hjalp. Når jeg restartet PCen etter avinnstalleringen av den gamle driveren, så kom det opp at jeg ikke har lovlig kopi av Windows. Her trykket jeg spør igjen senere. Når jeg restartet etter å ha innstallert den nye skjermkort driveren så kom ikke denne meldingen, og jeg sjekket i System under Kontrollpanel, og der står det at Windows er aktivert.

 

Og mens jeg skriver denne, så blinket Windows linjen nederst på skjermen, noe jeg aldri har sett før.

 

Noen som har peiling på hva som har skjedd, og hva jeg kan gjøre? Det er ikke lenge siden jeg la inn maskinen, det var i november/desember når jeg kjøpte SSD diskene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jo bare spørre..du har lovlig Windows 7? Kjøpt og betalt og lovlig W7 DVD plate?

 

Om du har det, så kan du prøve å bytte tema i W7 fra et Aero tema til ett ikke Aero tema, restarte, så bytte tilbake til et Aero tema igjen og så om det funker.

 

Har lovlig ja.

 

 

Det som er rart er at når jeg starter, og starter IE, så har den Windows 7 tema. Og har det helt til jeg avslutter IE. Når jeg så starter IE igjen så er det blitt Windows klassisk tema på IE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...