Gå til innhold

Humor-blogger


PIN-kode

Anbefalte innlegg

Her er humorbloggen til en kompis av meg: Random Killer Bee

 

Random humor for random folk. På norsk.

 

Type innhold varierer, men det kan være alt fra:

- handlingsreferat fra hans hverdag (eksempel: "9.30: Jeg lander på bakken og titter opp. To digre dinosaurer titter ned på meg med et sultent blikk. Jeg vet hva de tenner på så jeg viser dem en nippel og de lar meg passere.",

- til anmeldelser av saker og ting (eksempel: Anmeldelse av en tidsmaskin, av ordet "høre" og ikke minst hans egen blogg!),

- og man kan også finne en egen seksjon kalt Q&A, hvor Random Killer Bee svarer på spørsmål sendt inn av leseren (onde tunger vil ha det til at Random Killer Bee SELV har funnet på spørsmålene, men det vil de ha seg frabedt. Selv om det er sant).

- Er du random nok til å lese bloggen? Then click the freakin' link!

 

Om andre har morsomme blogger de ønsker å dele med forumet, om det så er sine egne eller andres, post i vei! :)

 

PS: Digger at mitt bidrag sannsynligvis blir det eneste i denne tråden! UNIKT!

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pfffffffffffffffff. Har fått en del treff etterhvert ;) (mest fra kompiser osv som skjønner humoren *rekker tunge til deg som ikke skjønner inside-humoren vår*, but still!)

 

Edit: Vent, du kalte ikke -min- blogg for Failblog, du refererte til den velkjente humorsiden Failblog! :O ... FAIL! ......... med mindre du på utspekulert vis gjorde begge deler?! Jeg er forvirret.

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...