Gå til innhold

Lucky Me..


Anbefalte innlegg

Hehee.. Jeg var på Lefdal på Alnabru i dag for å høre om de hadde fått inn T610 for å prøve den,men det hadde de ikke.. De sa de hadde sendt inn de dem hadde hatt pga lydproblemer..Det var greit men de hadde EN inne som demo og spurte om å få teste denne,gjørde det og sa at jeg var intressert i å kjøpe den billig pga at de får inn de nye en av dagene sa de... Jeg fikk meg T610 for 500kr jeg!!!! Hehee.. :D Men med litt brus i høyttaleren... Har oxo samsung V200 og må si at skjermen til Samsung er mye bedre og klarere enda begge har 65500tusen farger....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har sikkert till t610, man er dum vis man gir bort t610 til en som er 12 år. Kjøss, man er dum vis man gir bort en t610, selvom den er defekt, så kan ikke lefdal selge den,siden de ikke har fått pris på den, var der og spurte igår. Å selge en bra mobil som t610,med et lydproblem som kan fikses lett for 500 kr tviler jeg litt på, men det er meg da....

 

 

:lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

bassmania

bassmania

 

>AHHAHAHA lol spøk az, alle trodde på den vettu, lol, d var d jeg sa så

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Han har sikkert till t610, man er dum vis man gir bort t610 til en som er 12 år. Kjøss, man er dum vis man gir bort en t610, selvom den er defekt, så kan ikke lefdal selge den,siden de ikke har fått pris på den, var der og spurte igår. Å selge en bra mobil som t610,med et lydproblem som kan fikses lett for 500 kr tviler jeg litt på, men det er meg da....

Lenke til kommentar

Den er jo faktisk å få tak i i Norge, og det har den vert siden sist uke (minst). Jeg syns du skal roe ned med skrivinga di, det er jo unødvendige ting du lager poster om. Forumet er for seriøse mobilengasjerte og folk som lurer på ting, ikke for bløffere.

 

Vi har ett Off Topic forum til sånt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...