Gå til innhold

Skal kjøpe ny PC, trenger forslag...max pris. 7/8000..


Anbefalte innlegg

Tx3: det jeg ikke likte med IceMat med en gang var at jeg ikke hadde på skates den første uka, og da bråker den.. nå bytter jeg skates ofte, så det er ikke noe problem lengre

 

hmmmm....med andre ord så er den ikke no spess uten iceskates? :grumpy: , da vil det vel være bedre med fUnc der man slipper å kjøpe skates hver måned???...men men....det er jo egentlig ikke no problem...jeg spiller bra på bordoverflate så uanz hva jeg kjøper for no musmatte så vil jeg venne meg til den overflaten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det egenlik var ok uten skates jeg da. Den bråkte litt ja, men den var nice uten. Også satt jeg de på om null problem mindre støy. Men jeg spiller med headsett så det er ikke noe problem med støy. Men med tyflon belegget jeg fikk fra ali kaffe holder det leenge. Det er en halv meter. Og det er endel når du bruker kanskje 2 cm av den for å skifte. Men vi sier vi er generøse og sier at vi tar 2,5 cm. 6 byttinger per år. Da blir det 2,5 *6 (6 er hvor mange ganger vi bytter per år) og det blir 15. Da bruker man 15 cm per år av denne. Og da kan vi ha dette 3 år. Hoho!

Tror ikke det er noe problem med skates rfemover. :D:D

Dette burde stemme. Så hvis du får en slik remse du og så holder det en stund kan du si. :p

Lenke til kommentar

*ZYTHIUS GRÅTER*

 

 

Jeg blir redd når folk sier at du ska 2 x 256mb ddr ram, hvorfor?!

 

FORDI:

 

*kjøp en 1x512, trenger ikke mer nå, da får du ikke dual... oi.. så synd. Men skal du spille HL2 og Doom3 kommer 512 mb til og vær for lite, så da oppgradere du... "NEI FILLERN! hadde 2x256 plus den nye 512 min, ikke dual ddr med 3 brikker", MEN 3 RAMNBRIKKER, det går jo mye tregere enn 1 eller 2.

 

Dessuten mener jeg og ha hørt at så lenge HK ikke har inegrert GPU så er ikke dual ddr så viktig.

 

:yes::yes:

Lenke til kommentar

mhm, sikkert, men 512 holder i massevis til både doom3 og HL2 !!!!!!!!!!!!!!

når minimums kravet er på 64mb RAM på HL2 (anbefalt 256), og doom3 alphaen kjørte glatt på 256mb RAM, og det var en Alpha som krever mye mer enn ett ferdig spill fordi alphaen ikke er optimalisert på noen måte

Lenke til kommentar

Å spille HL2 med 64mb er vel så og si ute av bilde, og er det noen her som doom3 kommer til og bli en hyggelig opplevelse med 256mb ram?

 

Du har 256 mb, men ikke 256mb ledig til spill osv, OS og slikt spiser av rammen og. Så fysisk sett er nok en 512 brikke minimum.

Da har du ikke 512 mb til spillet alikevel heller, kanskje ca 310 meg...

 

 

shoot me if im wrong :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...