Gå til innhold

Beste fyll på pizza.


Anbefalte innlegg

Skal lage pizza og klarer ikke bestemme meg for hvilket fyll jeg skal lage...

Derfor tenkte jeg som følger: La med spørre folket!

 

Altså: Hvilket pizza-fyll er det beste?

 

Personlig synes jeg at helt normal kjøttdeig, og litt løk, og paprika og tomat og ost er godt. Andre forslag?

 

Tåpelig post, vet det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

moren til en kamerat av meg laget en aldeles nydelig pizzasaus med b.la. gulrot i. merkelig ingrediens, men fysj, så godt det ble.

 

ting som bør være på en pizza:

sjampinjong, løkringer, kjøttdeig m. tacopulver, baconbiter, knust hvitløk, samt et berg med ost.

 

ting som ikke bør være på en pizza:

paprika. vedkommende som oppfant paprika burde vært dradd ut av sengen en kald vintermorgen og blitt skutt. i nesen. med dum-dum-kuler. søtten ganger. ja, også ansjos. fysj.

Lenke til kommentar
Skal lage pizza og klarer ikke bestemme meg for hvilket fyll jeg skal lage...

Derfor tenkte jeg som følger: La med spørre folket!

 

Altså: Hvilket pizza-fyll er det beste?

 

Personlig synes jeg at helt normal kjøttdeig, og litt løk, og paprika og tomat og ost er godt. Andre forslag?

 

Tåpelig post, vet det...

 

Korrekt. Det er jo bare smak å behag.

Lenke til kommentar

Hjemmelaget med pepperoni på! :yes::yes:

 

Ellers så var jeg på fest i går. Fikk pizza med baby-mais, kjøttdeig, løk, paprika og champingong (Wtf, hvordana skrives det?! :lol:) på. Troode det kom til å smake pyton med hele baby-mais på, men var jo ikke så ille jo! :woot:

 

Moralen er: Prøv med baby-mais på pizza'n! :roll:

Lenke til kommentar
moren til en kamerat av meg laget en aldeles nydelig pizzasaus med b.la. gulrot i. merkelig ingrediens, men fysj, så godt det ble.

 

ting som bør være på en pizza:

sjampinjong, løkringer, kjøttdeig m. tacopulver, baconbiter, knust hvitløk, samt et berg med ost.

 

Helt klart beste forslag hittil! Skal prøve de gulrot-greiene!

 

Beste pizzadeig: (Til en stor en)

  • 3 dl vann

1/2 pakke gjær

3 ss olje (smaksatt med noen ss oregano eller annen godis)

7-9 dl hvetemel alt etter som

 

Beste pizzasaus:

Stek løk. Når løken nesten er ferdig stekt, ha i paprika og sjampingjong og en par-tre teskjeer med pizzakrydder... Etter ønske: hvitløk (knallgodt!). Ha i en boks hermetiske tomater, og noen spiseskjeer (store) med søt chilisaus, den gjør susen... Ha i litt mel, LITT, for å tykne sausen etter behov...

 

Så... klem deigen ut med hendene!!! Ikke bruk kjevle: da presser du ut all lufta... Så kommer pizzasausen, og så ost(!), og til slutt kjøtt av sitt slag ... og kanskje noe pynt! Som for eksempel ananas eller jalapenos...

 

:D:yes::D

Lenke til kommentar
-Biff

Er så dyrt ... for dyrt for oss hybelboere...

 

-Sjampinjong(er det riktig?)

Tror faktisk du har greid det, ja...

 

-Masse Norvegia

Norvegia er å blir best på slikt!

 

Yummy! :D

 

Må friste litt:

pizza.gif

 

Merka nå er jeg begynner å vise antydninger til å være sulten!

Lenke til kommentar
Min yndlings pizza er kansje litt kjedelig, men jeg liker det:

 

Skinke

Kjøttdeig  

løk

 

eventuelt en "ostmodda" grandiosa ;)

 

Hørtes grei nok ut den, altså...

 

Grandiosa er helt okei, men er ikke sånn voldsomt hipp på den akkurat... Men "litt" ekstra ost, blir den bra...

 

Når vi er inne på pizzaer. Noen som har smakt den nye bigone mexican? Den ligna litt på Stabburets Mexicana som de hadde for mange år sida (og den var god!) Håper denne nye kan være noe av det samme :)

 

Nei, har ikke det. Har ikke sånn kjempeforhold til BigOne generelt... Gummi, ja, rågummi, synes jeg de greiene der smaker... Fyssja meg!

 

pizza002.gif

Friste, friste, friste! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...