Gå til innhold

iPad vs ...?


Anbefalte innlegg

De sterkeste konkurrentene er vel Archos 9 som er en ren tablet som kjører Win7, eller (hvis du er mer ute etter en e-book) så kan du sjekke Sony Reader PRS-600 - eller Kindle, selvsagt.

 

Det første du må spørre deg er hva du faktisk vil gjøre med dingsen? Bare ha den? Eller bruke den til noe konkret - isåfall; hva? Kort fortalt er det når du har funnet ut hva ditt behov er, at du kan begynne å lete etter hva som passer deg best. Selv har jeg en snikende følelse av at veldig mange kommer til å kjøpe iPad, bruke den i to uker for så å legge den i en skuff, ganske enkelt fordi de ikke har bruk for den, eller at den ikke er optimal til hva de vil bruke den til.

 

 

 

Fremfor å drive avhør og etteretning kan du foreksempel liste opp modellene i kategorien du har tro på. Slik kan trådstarter google opp selv og finne den som passer han best. Det er jo han som skal ta valget.

 

Øh, er det ikke til dels det jeg gjorde først? Det er derimot du som ønsker å starte i feil ende - er jævelig vanskelig å anbefale noe når man ikke vet hva behovet og ønsket faktisk er. 

 

 

Men rent generelt er jeg enig i det Euklid skriver; om noen få år (eller kanskje bare noen måneder) så vil utvalget bli mye bedre, uansett hva man har av behov for duppedings. Spørsmålet er jo om man vil vente såpass lenge? Hvis ikke må man leve med å kanskje kjøpe en dyr dings som brått kan bli utdatert og havne nederst i en skuff.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...