Gå til innhold

Modern Warfare 2 på Xbox 360 verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic sier det meste, vurdere kjøpe, men er litt usikker, hører folk syns det er helt sjef, men er det helt sjef på xbox og i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spilt skytespill på Xbox360 tidligere og likt det? Det er vel hovedforutsetningen.

Deretter er det faktorer som:

- Liker du skytespill?

- Er du mest singleplayer eller multiplayer-fokusert?

- Krever du ekstrem realisme, eller kan det være litt arcade-preget, så lenge det er gøy?

Skrevet

Har skikkelig sansen for skytespill så lenge det er realistiskt, ikke sånn monstre og alien dritt, har skikkelig sansen for tidligere medal of honour og call of duty spill...

Skrevet

Jeg storkoser meg i allefall med MW2 på Xbox, har spilt gjennom single player to ganger, og spiller nå multiplayer med folk jeg kjenner og bor med. Er vel snart oppi 4 døgn spilletid, og har det fortsatt veldig gøy.

Det er såklart noen irritasjonsmomenter osv, men alt i alt er det "good fun" :)

Skrevet

Har det på ps3, men mener det er det samme som xbox:) er kanonbra:D spilt ltt demoe nav battlefiel bc2 ikke helt happy med styringa der. styringa på konsoll er best på cod serien framfor battlefieldserien

Skrevet

Det jeg syns var best var at man faktisk ser resultater av online spillinga, at man får lukket opp ting og får lvl og greier :D drit morro!

Skrevet

Ja, er noe helt annet en spill som CSS eller HL2DM, det gir deg en grunn til å fortsette. I tillegg så er MW2 faktisk bra.

Skrevet

Ja, er noe helt annet en spill som CSS eller HL2DM, det gir deg en grunn til å fortsette. I tillegg så er MW2 faktisk bra.

+1

Skrevet

Ja, er noe helt annet en spill som CSS eller HL2DM, det gir deg en grunn til å fortsette.

Om det er kriteria bør Bad company 2 vere eit mykje betre alternativ. Denne videoen viser nokre ting BFBC2 gjer betre enn MW2.

MW2 passar deg om du vil skyte og få fjortis-adrenalinkick når du sprenger alt aleine. Bad company 2 er for teamplay og taktisk skyting/bombing/flyging/kjøring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...