Gå til innhold

Hvordan får man Battlefield Bad Company 2 limited edition?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har ikke helt skjønt hva som må til for å få seg limtied edition enda.

Har hørt fra noen steder at man bare trenger å kjøpe det i butikken til vanlig pris så lenge du kjøper det nytt, og at hvis man forhåndsbestiller så får man det garantert. Eller koster det mer å kjøpe det hvis man ikke forhåndsbestiller? Og hvis man ikke får limited edition, kan man unlocke de to våpene også?

 

Fint om noen kan oppklare dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt man får i LE kan man unlocke senere ;) De som forhåndsbestiller eller kjøper spillet i butikkene i de første dagene etter utgivelsesdatoen skal få LE, og det skal egentlig ikke koste noe mer.

 

Takk for svar. Det er litt rart da at noen butikker reklamerer med at limited edition koster mer, eksempelvis komplett.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hentet LE på torsdag på elkjøp i Sandvika, bestilte i samme butikk to dager før der igjen.

På Elkjøp i Sandvika sa de at de kun hadde LE til PC, ikke den vanlige versjonen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte LE versjonen på g2play.net til 230kr for noen dager siden og registreringskoden jeg fikk var "disabled" stod det på EA Download Manager. Sendte de en mail og fikk kjapt en ny kode, men denne virket heller ikke. Nå har jeg mast på de i tre dager uten å få noe svar.

 

Har kjøpt spill fra de før uten problemer, men dette syns jeg er direkte dårlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...