Gjest medlem-211409 Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 1 liter helmelk, 1 kotelett, 1 brokkoli, bernaise-saus og litt ris
Crumpler Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Grove skiver med leverpostei, Vitamin-juice og Yoghurt
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Kremet soppsuppe med basilikum og vårløk, helstekt indrefilét av svin surret i serranoskinke, blomkålpuré, ovnsbakte tomater og paprika, båtstekte mandelpoteter med hvitløk og dill og fruktsalat. Rødvin og portvin. Torsdagstreretter yo. 1
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Kremet soppsuppe med basilikum og vårløk, helstekt indrefilét av svin surret i serranoskinke, blomkålpuré, ovnsbakte tomater og paprika, båtstekte mandelpoteter med hvitløk og dill og fruktsalat. Rødvin og portvin. Torsdagstreretter yo. Slurp, får meg neste til å spise kjøtt igjen. :| Siste - Et glass fun light + tyggis. Oh yeah.
Lemon Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Kremet soppsuppe med basilikum og vårløk, helstekt indrefilét av svin surret i serranoskinke, blomkålpuré, ovnsbakte tomater og paprika, båtstekte mandelpoteter med hvitløk og dill og fruktsalat. Rødvin og portvin. Torsdagstreretter yo. Slurp, får meg neste til å spise kjøtt igjen. :| Siste - Et glass fun light + tyggis. Oh yeah. Aw. Jeg kommer nok aldri til å kutte ut kjøtt helt, men jeg spiser ikke spesielt mye av det - går oftere og oftere for vegetarretter. Det finnes jo så mye gode alternativer til kjøtt! I morra blir det nok falafel i heimen.
For Your Eyes Only Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Grandis kilkenny, sørlandschips med dip og en iskald carlsberg.
Poor Leno Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Toro Tandoori Chicken, cola og nanbrød, etterfulgt av Diplom-is Royal Irish Cream. Mett? Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå