Gå til innhold

Det siste du drakk/spiste?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Indrefilet av svin, brokkoli, blomkål og bearnaise.

 

Overdrev en smule med sausen - ble bl.a litt over 3000 kcal. Ups. :whistle:

 

 

Det skal godt gjøres å komme opp i 3000 kcal på en sånn middag.

 

1 dl bernaise gir ca 280 kcal, dvs at du må drikke over 1 liter (!) for å komme opp i det antallet.

 

Da ville jeg heller sagt 3000 kj (714 kcal), det tilsvarer ca 2,5 dl med bernaisesaus...

 

 

OT: Gelé fra bursdagen min med "paniljesaus" (som min tanteunge på 3 sier) og peanøtter;P

Lenke til kommentar

tunfiskgrøt, den ultimate manndomsprøven

2 DL havregryn

1 boks tunfisk

4 spiseskjeer olivenolje

 

1. hell alt oppi mixeren (ikke hell vannet ut av tunfiskboksen)

2. mix

3. drikk eller spis, konsistensen på mixen varierer litt

 

greit som erstatning for proteinpulver

Lenke til kommentar

5 brødskiver med 3 bokser tunfisk som pålegg. Proteinshake som drikke :love:

 

er ikke det super overkill? fikk du det virkelig i deg? det er 30g protein i 1 boks tunfisk, 90g protein og 5 brødskiver på ett måltid høres litt merkelig ut :D

 

Det er fint at du trener og tenker på protein, men du trenger ikke overdrive. Men jaja, hadde selv en fase for et par år siden da jeg proppet i meg 3 liter melk og 5 bokser tunfisk om dagen også så skjønner tenkemåten din :D

 

 

Funfact: Hvis du lukter piss når du svetter bør du kutte ned på protein inntaket, hvis du tar inn mer protein enn musklene trenger gjør kroppen proteinet om til energi. Under denne prossessen frigjøres det ammoniak (som lukter skikkelig sterkt urin), hvis det blir extra mye ammoniakk i kroppn din så kommer det endel ut gjennom svettekjertlene dine :p

Endret av thael
Lenke til kommentar

5 brødskiver med 3 bokser tunfisk som pålegg. Proteinshake som drikke :love:

 

er ikke det super overkill? fikk du det virkelig i deg? det er 30g protein i 1 boks tunfisk, 90g protein og 5 brødskiver på ett måltid høres litt merkelig ut :D

 

Det er fint at du trener og tenker på protein, men du trenger ikke overdrive. Men jaja, hadde selv en fase for et par år siden da jeg proppet i meg 3 liter melk og 5 bokser tunfisk om dagen også så skjønner tenkemåten din :D

 

 

Funfact: Hvis du lukter piss når du svetter bør du kutte ned på protein inntaket, hvis du tar inn mer protein enn musklene trenger gjør kroppen proteinet om til energi. Under denne prossessen frigjøres det ammoniak (som lukter skikkelig sterkt urin), hvis det blir extra mye ammoniakk i kroppn din så kommer det endel ut gjennom svettekjertlene dine :p

 

Nei, ikke overkill i det hele tatt :p Fikk det i meg uten problem. Det har seg sånn at jeg i dag spiste 3 måltider :) Må ha såpass da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...