Gå til innhold

Little big planet umulig å få tak i?

Ullsokk1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ullsokk1: du kan få ekte visakort i ditt navn, knyttet til din egen konto uten å være 18; og et slikt kort fungerer utmerket på nett.

How?

Trodde man bare kunne få dette Visa Electron når man er under 18 år, og at det ikke funker på internett. Derimot har jeg hørt at Visa Electron fra Nordea skal funke på internett, men..

Alt du trenger er vel kortnummeret?

På de fleste Nordea ungdoms kortene står nummeret allerede på kortet.

Men jeg tror du kan ringe banken din/sjekke på internett etter ditt eget kortnummer.

Men du må ha nettbank tough.

Funket ihvertfall for meg. Trengte det til paypal ;)

Har du DNB? :ph34r:

Da blir jeg glad :roll:

Nei :| Evje og Hornes sparebank elns. Noe mutter fiksa for noen år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom på nå at jeg ringte inn og spurte DNB for en tid tibake, og de sa at det var umulig med deres elektron D:

:hrm:

Mammaen min nekter meg å få bytta over til Nordea i tillegg..

SpendOn var jo veldig smart løsning da :D

Skrevet

Som sagt, spendON er løsningen. Men tror du kan få litt problemer med play.com. Har selv visa og får rejected, og en venn har prøvd med spendON. Men er nok bare å kontakte kundeservice.

Skrevet

Finnes det noen like gode alternativer fra Play.com da? :) Og er frakt gratis til Norge og?

TheHut.com

Ganske så billig. Frakt til Norge tror jeg ikke jeg betalte mer enn 10kr eller noe for. Bestilte Rouge Warrior derfra før det ble sluppet, til 160 spenn eller noe. Så det til 599 i butikkene. Valgte å ikke åpne spillet da jeg hørte mye mye dårlig. Så solgte det til gamestop for 290 kr. Hehe

Skrevet

Takker for mange fine svar! Skaffet meg et SpendOn kort som ser ut til å virke. Har et spørsmål til: De har ikke little big planet inne men det er på New&Used. Er det spill folk har levert inn til dem igjen? Samma for meg om det er spilt eller ikke bare det er 100% sikkert at jeg faktisk får spillet ! :)

Skrevet

Ser nå vittelig ut til at det er tilgjengelig hos play.com, selv om det er 3-5 dagers ventetid før de snder det ut.

Men jeg finner det faktisk ikke hos noen andre nettbutikker. Kan det være fordi det skal bli en platinum-tittel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...