Gå til innhold

Anbefalte innlegg

eg ser at noen av dere andre skriver opp setup, det var litt fristende og gjør det ^^

eg bruker bare sniper så her er min sniper of choice: Intervention

 

Primary: Intervention Fmj Fall camo

Secondary: Spas-12 Med grip

Equipment: trhowing knife

Special Grenade: stun x2

Perk 1: Sleight of hand PRO (Et must!)

Perk 2: Stopping power PRO (Must, trenger ikke pro..)

Perk 3: Stedy aim Pro (Extremt viktig for meg)

 

Dette er da min Quickscope Settup :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, det med FMJ, sitter berre i hovudet på folk. Den gir ikkje meir damage på folk, men bulletpenetration! Det står jo klart og tydeleg over alt?;) Og det med dessa "våpenbarane" på spelet, dei er til dei grade feil. Ikkje sjå på dei.. Det er DU som må velge kva du synst er best.

 

For meg so synst eg no f.eks at M4 cabine er bedre enn ACR.. Men det er stikk motsatt på barane.

Og M21 EBR er jo dårligare enn vist, må ha 2 skudd for å drepe der, av og til 3!

Lenke til kommentar

Lol, det med FMJ, sitter berre i hovudet på folk. Den gir ikkje meir damage på folk, men bulletpenetration! Det står jo klart og tydeleg over alt?;) Og det med dessa "våpenbarane" på spelet, dei er til dei grade feil. Ikkje sjå på dei..

 

Uh, ja, vi har fått det med oss. Det er allerede sånn fem personer som har raget og påpeket det og sånt.

Lenke til kommentar

Lol, det med FMJ, sitter berre i hovudet på folk. Den gir ikkje meir damage på folk, men bulletpenetration! Det står jo klart og tydeleg over alt?;) Og det med dessa "våpenbarane" på spelet, dei er til dei grade feil. Ikkje sjå på dei..

 

Uh, ja, vi har fått det med oss. Det er allerede sånn fem personer som har raget og påpeket det og sånt.

 

Fått det me meg eg òg. Men det er jo fortsatt fleire som ikkje skjønna det..

Lenke til kommentar

Skriver bare ned min class også da. :)

 

Primary: Intervention FMJ

Secondary: M93 Raffica (Akimbo når jeg får det)

Equipment: Throwing Knife/Semtex/Claymore

Special Grenade: Stun

 

Perk 1: Sleight of Hand Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim/Commando Pro

Lenke til kommentar

Forskellen mellom barett og intervention er:

 

barret

recoil: høy

mag: 10

action: semi automatic

nøyaktighet middels-høy

 

intervention

recoil: høy, men mindre enn barett

mag: 5

action: bolt action

nøyaktighet veldig høy.

 

note: begge sniperne gir eksakt samme damage.

 

mange sier at barret er klart det beste, men dette er som regel noobs.

ja barret har semi automatic, men det er bare bra i nærkamp. uansett i nærkamp med stedy aim er kansje sjangsen for kill med intervention 20%, mens barret har 40% (veldig nærkamp).

er du en god sniper quickscoper du og da er det det samme mellom partene.

det som er merkbart irriterende er at baretten bommer der du helt klart hadde truffet med intervention i blandt (1-6 skudd kansje?).

 

dessuten jeg syntes det er gøy å måte poppe inn og ut av cover med sniper i mellom ranged kamp.

 

Class: z9pz0r :D

primary: intervention fmj

secondary: spas 12

equipment: tactical insertion

special grenade: 2 flash

perk 1: sleight of han pro (faster aiming) nesten et must hvis du quick scoper.

perk 2: stopping power (pro) må nesten ha denne for å snipe bra. dine oddere vil bare tåle 2 skudd i beina eller armene, ellers vil de dø på ett skudd.

perk 3: stedy aim pro. for det første gir dette deg bedre kjangser for treff i close combat, og det lar deg holde pusten lengre inne. erstatter for iron lungs fra cod 4.

 

denne classen er perfekt på maps som skidrow, favela og highrise. her kan man lett se findene, + spasen er perfect på favela og highrise siden de er små maps. spasen funker også bra på skidrow siden det meste fåregår inne i bygninger. bruk tactical insertionen lurt! eksempel: taket på highrise.

 

class: sniper

primary: intervetion thermal

secondary: m93 raffica akimbo.

equipment: claymore

special grenade : smoke grenade.

perk 1: marathon (for å løpe fortest mulig på starten på runder og ellers til gress steder der man kan se andre men er vanskelig å se selv.)

perk 2: stopping power. dette er fortsatt viktig.

perk 3: commando. ligge rdu i et gress sted og noen løper rett foran deg, sats heler på knife enn snipe.

 

denne classen er best på maps som underpass, wasteland og subbase (miligens også på afgan). dette er mørke baner der det er vanskelig å skille mellom finder og omgivelser.

m93 rafficaen er bra hvis du er behind enemy lines. den er det eneste overpowered våpnet.

sett claymorendin på for eksempel et hjørne bak deg.

bruk smoken! du kan se igjennom den med thermal, mens andre ikke kan se noen ting!

 

happy hunting :D

Lenke til kommentar

Du tar feil, nøyaktig-heten er akkurat lik. Det er den på alle sniperene. DMG er også lik på alle sniperene, men multiplyerene er forskjellige. Kanskje IW var late, ikke vet jeg.

 

Og recoil på intervention er random, så den er høyere enn barret til tider, lavere andre tider. Uansett tar den endel lengre tid før du får skutt neste skudd.

 

Og intervention har mer "Sway" når du ikke holder pusten.

Lenke til kommentar

Du tar feil, nøyaktig-heten er akkurat lik. Det er den på alle sniperene. DMG er også lik på alle sniperene, men multiplyerene er forskjellige. Kanskje IW var late, ikke vet jeg.

 

Og recoil på intervention er random, så den er høyere enn barret til tider, lavere andre tider. Uansett tar den endel lengre tid før du får skutt neste skudd.

 

Og intervention har mer "Sway" når du ikke holder pusten.

 

du kan jo se på statsa når du ser på sniperne så er interventionen høyere accuracy

Endret av ProStreetEier
Lenke til kommentar

Du tar feil, nøyaktig-heten er akkurat lik. Det er den på alle sniperene. DMG er også lik på alle sniperene, men multiplyerene er forskjellige. Kanskje IW var late, ikke vet jeg.

 

Og recoil på intervention er random, så den er høyere enn barret til tider, lavere andre tider. Uansett tar den endel lengre tid før du får skutt neste skudd.

 

Og intervention har mer "Sway" når du ikke holder pusten.

 

hadde du faktisk hatt peiling hadde du sett at statsa når du ser på sniperne så er interventionen høyrer accuracy

Ingame stasa lyver, for nå har det seg sånn at absolutt alle våpene i MW2 treffer der du sikter inn.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Du tar feil, nøyaktig-heten er akkurat lik. Det er den på alle sniperene. DMG er også lik på alle sniperene, men multiplyerene er forskjellige. Kanskje IW var late, ikke vet jeg.

 

Og recoil på intervention er random, så den er høyere enn barret til tider, lavere andre tider. Uansett tar den endel lengre tid før du får skutt neste skudd.

 

Og intervention har mer "Sway" når du ikke holder pusten.

 

hadde du faktisk hatt peiling hadde du sett at statsa når du ser på sniperne så er interventionen høyrer accuracy

Ingame stasa lyver, for nå har det seg sånn at absolutt alle våpene i MW2 treffer der du sikter inn.

 

hmm, har sett snipen bomme når jeg skyter folk som står stille, med pusten inne med barret.

sorry for litt små grettent forrige innlegg, men greide akkurat å ødlegge kontrollen rett før jeg skrev det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...