Gå til innhold

HTC Desire vs. Legend


lunikz

Desire eller Legend?  

185 stemmer

  1. 1. Hvilken telefon ville du valgt, Desire eller Legend?

    • HTC Desire
      150
    • HTC Legend
      35


Anbefalte innlegg

Legend for de som kjøper telefon for at den skal være pen, (les: jenter og noen andre),

desire for de som vil ha den beste telefonen.

 

Trenger ny telefon for allsidig bruk, har hatt TyTN i 4 år nå og var svært fornøyd med det, men trenger nå en som også kan være GPS i bilen. Legend eller Desire var derfor åpenbare førstevalg for meg, begge er fantastiske produkter.

 

Jeg gikk derfor i butikken for å sjekke hvordan de faktisk så ut. Jeg synes at Desire var alt for iPhone-aktig, og den lå ikke spesielt godt i hånda mi. Legend derimot føltes svært god og hadde en helt annen kvalitetsfølelse. Nå skal det sies at jeg har en ganske bred hånd med korte fingre, men det er ikke akkurat noe jeg har sett på mange jenter!

 

Bedre specs på Desire, men det veies opp av bedre batterilevetid på Legend og et design som gjør den enklere å bruke med en hånd. Derfor kjøpte jeg Legend (slo til på Tele2 sitt tilbud), venter på å få den i posten, og gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det skjermsizen og oppløsninga som trekker dere til desire!?

Kjøp legend, prøvd begge to og jeg gikk for legend!

Mobil av beste kvalitet, legend er grom, desire mer jålete mener jeg (nå får jeg kjeft men).

Legend har mer enn nok skjermstørrelse 3.2", hva skal man med mer??

BESTE mobilen jeg har hatt, robust og grom.

 

Gå for LEGEND:)!

Endret av Pc96
Lenke til kommentar

Det beste hadde vært en desire i aluminiumbodyen til legend, med litt mindre skjerm slik at den fikk plass på et legendchassis til samme pris.

Når man krysser 3,5k grensen er hardplast en uting imho, greit nok at den føles solid bygget i forhold til andre plastmobiler, men likevel.

Lenke til kommentar

Slike tråder gjør ikke valget lettere... Har egentlig bestemt meg for Desire... har hatt masse telefoner opp igjennom men aldri en andriode telefon... ser for meg å bruke en slik telefon til masse rart også endel spilling og surfing.

Problemet er at de ikke har Desire på lager og det er pyton å å vente... men Legend har de... he he

Jeg synes egentlig Desire er en finere telefon....

Lenke til kommentar

@Pc96

Jeg hadde egentlig bestemt meg for desire, men siden den ikke var tilgjengelig gikk jeg for Legend som jeg sikkert får neste uke. Jeg er veldig glad for å lese posten din. Syns Legend er en finere mobil, og den virker langt mer solid bygd. HTC har egentlig gjort noen rare valg. De peneste telefonene deres er Legend og HD2, men Legend kjører ikke raskeste hardware, og HD2 kjører windows mobile 6.5? Windows?

 

Om vi kunne fått en Desire i et Legend-skall, eller en HD2 med Android hadde alt vært i skjønneste orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...