Gå til innhold

Super-bærbar som takler spill med rå grafikk til ca 15 000


Jee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv på Siba!

Kjøpte selv en HP pavilion ze 5300 med 2,66Ghz intel, 60Gb hdd, 512 Mb ram, modem, 10/100 Lan, Wlan for 15299 med bæreveske.

Den kommer med Xp home men la bare Pro uten problemer.

 

Har ikke funnet noe billligere med samme spec.

 

Geir

Lenke til kommentar
Prøv på Siba!

Kjøpte selv en HP pavilion ze 5300 med 2,66Ghz intel, 60Gb hdd, 512 Mb ram, modem, 10/100 Lan, Wlan for 15299 med bæreveske.

Den kommer med Xp home men la bare Pro uten problemer.

 

Har ikke funnet noe billligere med samme spec.

 

Geir

 

Den hp'en der har kanskje kraftig prossessor, men det hjelper lite når skjermkortet mildt sagt suger... :-?

Doom3 ville aldri kjørt på mer enn 5 fps på den maskinen der.

 

 

Jeg ville anbefale deg en dell inspiron 8300 (er det ikke 8300 da?) med geforce 4200go.

Det er den beste bærbare spill pc'en.

Men jeg ser at det snart kommer ati 9600mobility, som slår det.

Lenke til kommentar

Jeg har selv en Dell Inspiron 8500, den har geforce4 4200 go, tror ikke denne får noen problemer med half life2, kjempe maskin.. anbefales på det sterkeste.. Skal du ha maskin du skal kunne spille på finnes det ingen andre maskiner til rundt 15000 som kan nærme seg denne maskinen når det gjelder ytelse på denne maskinen, løp og kjøp

Lenke til kommentar
krister461 Posted: 07 Jun 2003 16:33 Post subject:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

tror nok du skal slite med å kjøre doom3, og forsåvidt hl2 på noen av maskinene som er til salgs idag...det inkluderer i8500...

 

hvis du klarer og vente på de nye skjermkortene som støtter directx 9, vil du nok ikke angre!

 

vh

krister

 

Er nok veldig uenig med deg der, Id har sagt i sine pressemeldinger at domm3 skal kunne spilles flytende med geforce3ti, noe som bekreftes med at det lanseres til xbox, som nettop har det innebygd.. Og half life 2 krever mindre enn doom3.. Og frem til mitt poeng, geforce4 4200 go er langt kraftigere enn geforce3ti, ergo en dimension8500 vill takle disse spillene bra.. :woot:

Lenke til kommentar
Little Danny

 

 

 

Joined: 07 Jun 2003

Posts: 1

 

Posted: 07 Jun 2003 17:22 Post subject:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

http://www.easypc.no/E/product_info.php?cP...roducts_id=3663

 

Joda du kan sikkert kjøpe den, men da får du MYE dårlig batterlilevetid.. Ikke mobile cpu, dårligere i henhold til batteritid og varmeutvikling.. Og ikke minst dårlige grafikk-kort.. Men for all del om du alltid skal ha maskinen i kontakten hjemme er det kanskje, merk kanskje et bedre valg

Lenke til kommentar

 

Håper du kødder...

For det første så er i-buddie den værste bærbare pc'en som en lagd noensinne, og for det andre så er det grafikkortet dårligere enn et geforce2 mx... :o

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg bærbar som jeg kan spille på. maskinen skal kunne takle doom3 og half-life 2 (spillene kommer i høst) hvilken bærbar bør jeg kjøpe da, og hvor?

 

Two ord.. KEEP DREAMING

 

Det finnes mange rå spille laptop, men ikke til den prisen. Kanskje du kan kjøpe en brukt en. Men vil fort dankes.

Lenke til kommentar
DinMOR

 

 

 

Joined: 14 Jul 2002

Posts: 162

 

Posted: 07 Jun 2003 20:12 Post subject: Re: Super-bærbar som takler spill med rå grafikk til ca 15 0

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jee wrote:

Skal kjøpe meg bærbar som jeg kan spille på. maskinen skal kunne takle doom3 og half-life 2 (spillene kommer i høst) hvilken bærbar bør jeg kjøpe da, og hvor?

 

 

Two ord.. KEEP DREAMING

 

Det finnes mange rå spille laptop, men ikke til den prisen. Kanskje du kan kjøpe en brukt en. Men vil fort dankes.

 

Om han tenkte bærbar til rundt 15 laken, så får du rå bærbar til spilling, med mindre du vil ha centrio

Lenke til kommentar
HalTan Posted: 07 Jun 2003 20:16 Post subject:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

zaico wrote:

Skal du spille og kjøpe bærbar i dag er det beste skjermkortet geforce4 4200go det beste, og det er så si bare skjermkort som belastes under spilling

 

 

Read my lips: Bullshit!!!

 

Det dummeste jeg har hørt, gi meg en pc uansett prisklasse som slår inspiron 8500 i 3dgrafikk.. Link foretrekkes, det er svært få....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...