Gå til innhold

God of War 3 ute nå, diskuter!


archongamer

Anbefalte innlegg

Samme her, har sendt dem en nesten hatmelding til dem nå, får se om de svarer på den. Dette går ikke ann ... To spill på rad med mindre enn 30 dagers mellomrom. Dette kan ikke være tilfeldig.

 

EDIT: Nå sier de at det er Posten sin skyld. Vi burde ha fått det på lanseringsdagen skrev kundeservicemannen og han vet ikke selv hvorfor posten ikke leverer spillet. De sporingsnummeret er bare tull, de greier ikke engang å spore opp brevene de har postet til og med siden det er brevpost.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan heve spillet ja, skal gjøre det imorgen om jeg ikke får spillet da. Bare print ut kvitteringen du fikk på mail og dra ned til ditt nærmeste elkjøp og returner spillet når du får spillet.

 

Nå fikk jeg mail nr to der de sier at Posten bruker ekstra tid fordi det kommer fra et lager i Sverige. Skal svare tilbake at jeg bryr meg ikke hvor pakken kommer fra, dette er bestilt innlands nettside og skal derimot ikke har noe å si hvor de har lagret deres hen.

Lenke til kommentar

Skylde på posten er ganske drøyt.. De hadde brukt 2, max 3 dager og få spillet hos kunden. Elkjøp sa det ble sent på fredag, noe jeg ikke kan forstå er noe annet enn ren løgn! tar ikke 1 uke for postvesenet uansett hvor du befinner deg i Norge, om det så er Svalbard! Dette er bare uholdbart fra en "seriøs" netthandel!

Lenke til kommentar

Man kan heve spillet ja, skal gjøre det imorgen om jeg ikke får spillet da. Bare print ut kvitteringen du fikk på mail og dra ned til ditt nærmeste elkjøp og returner spillet når du får spillet.

 

Nå fikk jeg mail nr to der de sier at Posten bruker ekstra tid fordi det kommer fra et lager i Sverige. Skal svare tilbake at jeg bryr meg ikke hvor pakken kommer fra, dette er bestilt innlands nettside og skal derimot ikke har noe å si hvor de har lagret deres hen.

 

Eneste frakten får man vell ikkje igjenn? Ikkje at det er mye men irriterenes.

Lenke til kommentar

ADVARSEL- POTENSIELLE SPOILERS:

 

 

 

Etter at du har fått tak i Pandora og drar ned til "dommerne" igjen, må du slåss mot en trehodet ildhund som spytter ut eksploderende hunder. For hvert hode du trekker av kommer en slags.. "geitkriger", som jeg ikke har klart å finne en god taktikk mot. Har noen gode tips for hvordan best å nedkjempe disse?

 

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar

ADVARSEL- POTENSIELLE SPOILERS:

 

 

 

Etter at du har fått tak i Pandora og drar ned til "dommerne" igjen, må du slåss mot en trehodet ildhund som spytter ut eksploderende hunder. For hvert hode du trekker av kommer en slags.. "geitkriger", som jeg ikke har klart å finne en god taktikk mot. Har noen gode tips for hvordan best å nedkjempe disse?

 

min erfaring:

fikk akkurat tatt han etter sikkert 30 forsøk, men fant ut at om jeg klarte å kvitte meg med de geitefolka fort så var det lurt, når du er i nærheten av en av dem så trykker du runding, gjør det samme 2-3 ganger og de dør, fant også ut at det var lurt å bruke magien og den titan greia i rett tid, på det første hodet brukte jeg ikke noe magi, litt på det andre hodet, resten for å få tatt geitene og så gå amok etter dem med rage of the titans på kjøtern :w00t:

 

Lenke til kommentar

Man kan heve spillet ja, skal gjøre det imorgen om jeg ikke får spillet da. Bare print ut kvitteringen du fikk på mail og dra ned til ditt nærmeste elkjøp og returner spillet når du får spillet.

 

Nå fikk jeg mail nr to der de sier at Posten bruker ekstra tid fordi det kommer fra et lager i Sverige. Skal svare tilbake at jeg bryr meg ikke hvor pakken kommer fra, dette er bestilt innlands nettside og skal derimot ikke har noe å si hvor de har lagret deres hen.

 

Eneste frakten får man vell ikkje igjenn? Ikkje at det er mye men irriterenes.

Joda, jeg sendte dem en mail om at jeg ikke ønsker tap av penger pga forsinkelse når jeg leverer tilbake spillet. De endret litt på ordrenummeret mitt så jeg får tilbake pengene inkl frakt ved returnering. Ikke søren de skal "tjene" på dette. Er så lei at de sier de sender spillet fra et lager i Sverige når man ikke får beskjed om det før man klager. Akkurat nå får de stryk karakter av meg om jeg skulle sette karakter på dem. To spill på rad kan ikke være tilfeldig.

 

Gikk til Lefdal og kjøpte spillet til samme pris. Er fornøyd med spillet hittil.

Lenke til kommentar

Ingen spill i dag heller 3 dager etter relase. Gledet meg som bare faen sto opp tidlig og ventet på postbilen i flere timer. no e det jo lørdag i tilegg da må eg vente 2 dager ekstra. Vet det til neste gang ihvertfall, aldri i helvete skal eg kjøpe spill fra de lenger.

Endret av ausura
Lenke til kommentar

Ingen spill i dag heller 3 dager etter relase. Gledet meg som bare faen sto opp tidlig og ventet på postbilen i flere timer. no e det jo lørdag i tilegg da må eg vente 2 dager ekstra. Vet det til neste gang ihvertfall, aldri i helvete skal eg kjøpe spill fra de lenger.

Du leste tankene mine... :(

Og Elkjøp er langt ute av bildet for min del. Fy faen for en udugelig gjeng.

Lenke til kommentar

Sendte netopp mail til de og spure kor i helvete spillet mitt var og fikk svar nesten på sekundet. Her er svaret jeg fikk:

 

"Hei og takk for din henvendelse

 

Beklager at denne er forsinket. Postens nye terminal sliter om dagen med utsending og en del brevpost er derfor forsinket. Hvis du ikke har motatt spillet i begynnelsen av neste uke er det fint om du tar kontakt med oss så får vi tatt dette videre med posten. Beklager forsinkelsen.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Jane"

 

Kanskje det e posten vi skal være sur på istedenfor?

Endret av ausura
Lenke til kommentar

 

 

taktikk for å ta den 3hoded hunden med satyrer, prøv å hold deg så mye bak den som mulig, bruk air dodges for å komme bak den, bruk de dere slå hanskene de gjør best skade. spar god rage eller hva den heter+ magic til den bare har 1 hode igjen.

 

 

 

 

 

 

har nå kommet til zeus på titan. og har bare 1 health oppgradering, kjenner jeg begynner å bli grådig irritert tapt over 30 ganger.han tar meg på 2-5 slag avhengig av hvilke angrep han gjør...... har kommet til siste av de 3 phasene hans. men det jo for faen umulig. en hel haug med kloner som løper rundt og dreper meg.

 

 

Lenke til kommentar

Sendte netopp mail til de og spure kor i helvete spillet mitt var og fikk svar nesten på sekundet. Her er svaret jeg fikk:

 

"Hei og takk for din henvendelse

 

Beklager at denne er forsinket. Postens nye terminal sliter om dagen med utsending og en del brevpost er derfor forsinket. Hvis du ikke har motatt spillet i begynnelsen av neste uke er det fint om du tar kontakt med oss så får vi tatt dette videre med posten. Beklager forsinkelsen.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Jane"

 

Kanskje det e posten vi skal være sur på istedenfor?

Får håpe det, men pussig at andre har fått spillet fra andre nettbutikker før release, eller?

Lenke til kommentar

Ikke noe spill i posten idag heller, er lei av dette, kunne bare drat til elkjøp og kjøpt spille for samme pris som pre order var, siste gang jeg bestiler noe fra elkjøps online butikk.

 

Ja jeg forhåndsbestilte GOW III, men har fortsatt ikke fått noe i posten!! Skal aldri mer bestille fra elkjøp.no Betaler gjerne en hundrelapp ekstra på fks cdon.com som har rask levering.

 

Vurderer å dra og kjøpe GOW III nå, og returnere spillet til elkjøp.no når eller hvis jeg får det i postkassa!

 

Edit: Leste på en post over nå at det er Posten som sliter. Får håpe at det stemmer, men da synes jeg det er rart at andre har fått spillet fra andre nettsteder.

Endret av Diztar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...