Gå til innhold

Vraket bil, foreldre ler...what the f***


Mats1988

Anbefalte innlegg

Jaa, var nettopp utfor en ganske stygg ulykke med bilen til mor og far, heldigvis ingen person skader, bare ett knekt tre og en total ødelagt bil. Hadde ikke med meg telefon, så jeg gikk de siste hundre meterne hjem for å fortelle og forvente en krig av dimensjoner, men det som skjer er at de bare ler av meg og sier at det kan skje den beste...og det var det.

 

WHhAAAAT? Hva skjer liksom :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaa, var nettopp utfor en ganske stygg ulykke med bilen til mor og far, heldigvis ingen person skader, bare ett knekt tre og en total ødelagt bil. Hadde ikke med meg telefon, så jeg gikk de siste hundre meterne hjem for å fortelle og forvente en krig av dimensjoner, men det som skjer er at de bare ler av meg og sier at det kan skje den beste...og det var det.

 

WHhAAAAT? Hva skjer liksom :p

Hva skulle du i skogen? :ph34r:

Lenke til kommentar

Jaa, var nettopp utfor en ganske stygg ulykke med bilen til mor og far, heldigvis ingen person skader, bare ett knekt tre og en total ødelagt bil. Hadde ikke med meg telefon, så jeg gikk de siste hundre meterne hjem for å fortelle og forvente en krig av dimensjoner, men det som skjer er at de bare ler av meg og sier at det kan skje den beste...og det var det.

 

WHhAAAAT? Hva skjer liksom :p

Tror ikke jeg hadde fått den samme reaksjonen hvis jeg hadde vært i sammen situasjon gitt. :p Kanskje heldig med den? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eventuelt forståelsesfulle foreldre som alle burde hatt. Selvfølgelig kan det skje den beste. Men så absolutt skulle reaksjonen ha vært annerledes dersom det var uvettig kjøring som var årsaken til ulykken, men så lenge det ikke er personskader så var de nok gla for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...