Skognisse Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Synes trådtittelen er noe misvisende, da Komplett ikke har nektet noen ting. Du har tolket ordlyden som at de "beordrer" deg til noe, men de har heller ikke nektet. #1 feil - Emnetittel #2 feil - Ordlyd i standardtekst ut til kunde ved RMA. 5 min å oppdatere mal. f.eks "Dersom du som kunde mot formodning ikke skulle ønske å ta retur via 3.part, svar på denne mailen med *tekst*
Mongofisk Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Snakk om å gjøre en fjær om til 5 høns...
Buzz76 Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Snakk om å gjøre en fjær om til 5 høns... Enig... blir faktisk provosert. Folk har null insikt i noen ting jo. Ulike bedrifter = ulike retur nummer/rutiner. Skal du på død og liv ha et mellomledd så ber du faktisk om mere rot og ytterligere forsinkelser.
Black Star Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 kan vi ikke ha en poll, 1-5 på service av PC/Deler fra olika bedrifter? Komplett, Mpx, Netshop, Multicom, Lefdal, Elkjøp, Computercity, Expert, Digitalimpuls, Datakjeden og flere? Her for eksempel?
inferror Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 You can "troll" with everything, and there are "trolls" everywhere. Say no more...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå