Gå til innhold

Trenger tips for å få Nuke. MW2


Anbefalte innlegg

Kan bare nevne de generelle reglene jeg fulgte for å få nukes:

 

Spille ground war domination på chopper gunner-vennlig map: Wasteland, Rundown, Highrise, Terminal. På Afghan er AC130 ekstremt bra dersom motstanderen bare har ett flagg.

 

Jeg brukte en hardline klasse med en kraftig Assault rifle (så du ikke lider pga mangel på stopping power) Jeg foreslår scar-h, men AK funker også.

 

På veien til 6 kills bør man hele tiden følge med på hvor vennene dine er, og ikke bli for opptatt av å campe. Det hender tross alt at lagkamerater pusher for langt inn slik at lagene i praksis bytter side. Ofte kan claymores hjelpe til både som beskyttelse og ekstra kills.

 

Når du har 6 kills. Se hvor medspillere er og hvilke flagg som er tatt. Gjem deg og plassér Harrier over motstanderne. Vent til denne har gitt deg Chopper Gunner. Hvis Harrier blir skutt ned må man selvfølgelig ut og jobbe litt.

 

Aldri stopp med skytingen med chopper gunner (ofte dreper man cold-blooded folk man ikke ser), se hvor folk spawner. Ikke heng deg opp i én fyr som er innendørs som du såvidt skader. Jeg har gått i denne fellen noen ganger og blitt skutt ned av noen som er i et åpent område.

 

Det som kan hindre deg er om helikopteret eller harrier blir skutt ned og du ikke greier de siste selv. Det skjer noen ganger, bare prøv igjen.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Der hadde jeg en alvorlig hjernesvikt. Det er så lenge siden jeg gikk etter nukes at jeg faktisk glemte at man ikke har predator missile. Det ble en blanding av den vanlige taktikken for å få rumpemye kills på en ekkel måte (noobtoob med predatorharrierchoppergunner) og nuketaktikken.

 

Det gikk vel mest utover meg selv, ettersom jeg brukte litt tid på å skrive det. Forandret posten nå, og lot de relevante tipsene være igjen.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Jaja :)

 

Tusen takk for tips ihvertfall. Skal prøve litt nå etterpå. Spiller jeg Ground War Domination fordi finden ofte samler seg rundt et flag?

 

Edit: Ja nå får jeg jo spillt mye, nå som PSN er nede :thumbdown:

 

Du spiller ground war fordi det er flere fiender man kan drepe fort, og domination fordi man nesten alltid vet hvor fienden spawner.

Lenke til kommentar

Da var Tactical Nuke iboks! :new_woot:

Afghan, resultat: 30 - 2 - 1 (med nuke death :) )

 

Skalv i beina da jeg hadde cirka 2 kills igjen og noen begynte og skyte på meg :whistle:

 

Ja ja, uansett kjempegøy! Tusen takk for tips alle som har hjulpet meg har på forumet! :yes: Da var det bare den andre nuken.. :cool:

Endret av Liste klovnen
Lenke til kommentar

Da var Tactical Nuke iboks! :new_woot:

Afghan, resultat: 30 - 2 - 1 (med nuke death :) )

 

Skalv i beina da jeg hadde cirka 2 kills igjen og noen begynte og skyte på meg :whistle:

 

Ja ja, uansett kjempegøy! Tusen takk for tips alle som har hjulpet meg har på forumet! :yes: Da var det bare den andre nuken.. :cool:

Hvilken class brukte du? :-)

Lenke til kommentar

Det jeg gjør er at jeg får nesten alltid Nuke på Skidrow. Der gikk jeg rundt med Ranger Akimbo (Nooby, men det er bare et spill). Jeg gikk alltid til den ene trappa, venta til en kom opp og skøyt han. Da løp jeg til det ene vinduet, og satt der i 10 sekunder, og stakk til trappa igjen :p Sånn gjør jeg på Skidrow. Men jeg fikk nesten Nuke på Wasteland. Hadde 22 Killstreak. Jeg brukte Sniper, men husker ikke hvilken den var. Den hadde tror jeg Silencer på, så gikk jeg alltid nesten utafor banen og sneik meg rundt det området. Jeg skøyt nesten alle jeg så, og ble uoppdaget. Til jeg drepte en som fikk nesten Care Package, som jeg drepte. Så spawna han der og jeg var død. Du bør være forsiktig når du skal få Nuke. Du bør sjekke bak deg også. Du bør også bruke begge våpene. Våpene jeg fikk Nuke med var M4A1 med Silencer. Også brukte jeg USP .45 (Pistol) med Silencer. Jeg brukte også Scrambler.

 

Scrambler avslører også for fienden at du er i nærheten. ike helt bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...