Gå til innhold

Terningkast på avveie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"På spørsmål fra Amobil svarer salgs og markedssjef Dag Olav Knutsen i MPX at feilen sannsynligvis har oppstått i forbindelse med systemendringer internt i MPX."

 

Ligger det test i form av tekst bak dette også? Hvordan kan dette ha noen forbindelse med systemendringer da, spør jeg?

Så mere ut som et skittent salgstriks. Som jeg såvidt kan se på screenshot'en så ser det jo jammen ut som om man kunne kjøpe Desire en liten periode helt til det ble fjernet også :p

Pris har de faktisk oppgitt også... Jeg forstår ikke...

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke en så stor og seriøs butikk som MPX spekulerer i dette. Var selv inne og så dette på sidene deres i går. Er jo ikke noe problem å handle denne telefonen selv om den ikke er på lager enda? Har selv handlet denne i en annen nettbutikk, men får den vel først om en drøy mnd.

 

De har vel forstått det samme som mange av oss andre har forstått, at terningkastene til Amobil er like tilfeldige som de som kastes under en omgang Monopol. At de skulle være bygd på objektive tester, er den største vitsen jeg har hørt på lenge...

Lenke til kommentar

"På spørsmål fra Amobil svarer salgs og markedssjef Dag Olav Knutsen i MPX at feilen sannsynligvis har oppstått i forbindelse med systemendringer internt i MPX."

 

Ligger det test i form av tekst bak dette også? Hvordan kan dette ha noen forbindelse med systemendringer da, spør jeg?

Svaret står vel i neste setning i samme avsnitt som det du siterer - testresultatene har blitt kopiert fra andre modeller.

Endret av Ensnared
Lenke til kommentar

De har vel forstått det samme som mange av oss andre har forstått, at terningkastene til Amobil er like tilfeldige som de som kastes under en omgang Monopol. At de skulle være bygd på objektive tester, er den største vitsen jeg har hørt på lenge...

 

Fantastisk poe. Du skuffer ikke!

Lenke til kommentar

De har vel forstått det samme som mange av oss andre har forstått, at terningkastene til Amobil er like tilfeldige som de som kastes under en omgang Monopol. At de skulle være bygd på objektive tester, er den største vitsen jeg har hørt på lenge...

 

Næmmen poe! Du har jo kategorisk meddelt dette forum at du ikke leser testene til Amobil. Ok - til nød "skummer gjennom" da, så hvordan du kan uttale deg om testene er objektive eller ikke er meg en stor gåte. Eller smugleser du dem, kanskje? ;) Luringen! :D

Lenke til kommentar

De har vel forstått det samme som mange av oss andre har forstått, at terningkastene til Amobil er like tilfeldige som de som kastes under en omgang Monopol. At de skulle være bygd på objektive tester, er den største vitsen jeg har hørt på lenge...

 

Næmmen poe! Du har jo kategorisk meddelt dette forum at du ikke leser testene til Amobil. Ok - til nød "skummer gjennom" da, så hvordan du kan uttale deg om testene er objektive eller ikke er meg en stor gåte. Eller smugleser du dem, kanskje? ;) Luringen! :D

 

Du kan vel referere alt jeg har sagt om mitt lesemønster av tester på Amobil, når du først tar deg tid til å referere noe?

Men morsomt å se at Mpx helt klart har samme oppfatningen som meg når det kommer til terningkastene på NokiAmobil. De har vel skjønt at når Nokias simpleste og tregeste billigsøppel, får 5 og anbefalt stempel, så er vel kriteriet til Amobil kun at det lyser fra skjermen og spraker litt fra høyttaleren for at stempelet kommer frem... Vel og merke hvis det er en Nokia da...

Lenke til kommentar

De har vel forstått det samme som mange av oss andre har forstått, at terningkastene til Amobil er like tilfeldige som de som kastes under en omgang Monopol. At de skulle være bygd på objektive tester, er den største vitsen jeg har hørt på lenge...

 

Næmmen poe! Du har jo kategorisk meddelt dette forum at du ikke leser testene til Amobil. Ok - til nød "skummer gjennom" da, så hvordan du kan uttale deg om testene er objektive eller ikke er meg en stor gåte. Eller smugleser du dem, kanskje? ;) Luringen! :D

 

Du kan vel referere alt jeg har sagt om mitt lesemønster av tester på Amobil, når du først tar deg tid til å referere noe?

Men morsomt å se at Mpx helt klart har samme oppfatningen som meg når det kommer til terningkastene på NokiAmobil. De har vel skjønt at når Nokias simpleste og tregeste billigsøppel, får 5 og anbefalt stempel, så er vel kriteriet til Amobil kun at det lyser fra skjermen og spraker litt fra høyttaleren for at stempelet kommer frem... Vel og merke hvis det er en Nokia da...

 

Hah, vittig. Men en telefon kan jo få en god karakter selv om den ikke har alt av teknologi og koster over 5000,-? En billig telefon som gir mye for pengene kan da fortsatt få en like god, om ikke bedre karakter enn en telefon som er mye dyerere, med mer teknologi men som mangler funksjoner man forventer på en telefon til den prisen..

 

Anser MPX som en seriøs aktør og antar at dette skyldes en feil, slik som de selv hevder.

Lenke til kommentar

cecolon: Sannsynligvis har de hatt den en ukes tid. Det virker som om mange utsalgssteder oppretter artikkel på ting ved lansering, eller om det fins sterke nok rykter. Deretter setter de en antatt pris - og igjen kan det virke som om de kommer både marked og grossister i forkjøpet. Så det kan virke som om CDON har antatt at prisen ville bli høyere enn den ble, og dermed har skrudd ned litt. Virker litt merkelig å antyde at den er "på salg", dog... men den stjernen kan det godt hende det er noe automatikk i systemet deres som lager.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...