Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog av Vectra B ~ Mortyy


Mortyy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tid for en liten update uten bilder denne gangen:

 

Da er sommerfelgene kommet på og baklykter sotet!:D baklyktene ble bedre når de var sotet, finere helhet liksom:)

Ifølge -Tommy ser felgene bra ut te bilen, å syns vel det eg også;):D

Tviler på at det blir mye senk på denne.. for tar jo nesten nedi i fartdumper allerede!:( nesten litt synn.. men sånn er no det..:)

Bilder skal dere få så snart eg har fått satt på senterringene til felgene (håper det er det som gjør at det rister i rattet å trekker til sidene):)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Da begynner vi stille og rolig siden det er en stund siden update:

 

 

 

noen få når bilen er skitten:

P1000200.jpg

P1000201.jpg

P1000202.jpg

 

Litt dugg her:(

P1000203.jpg

Se de vakre lyktene:

P1000204.jpg

P1000205.jpg

 

rein å fin:

P1000206.jpg

P1000207.jpg

P1000208.jpg

P1000209.jpg

P1000210.jpg

P1000212.jpg

P1000213.jpg

P1000214.jpg

P1000211.jpg

 

 

Håper dere liker det dere ser, for det gjør eg vertfall! :w00t:

 

Men nå i ettertid, her om dagen da jeg var en liten tur innom vårmønstringen, så begynte motorkontroll lampen å lyse. noe den har gjort før, men den forsvinner så snart eg slår av motoren å slår den på igjen.

Så tenkte jeg ikke mer over det, men så begynte den igjen dagen derpå. Da lyste den sikkert 10 ganger i løpet av 55km.. skjønner ikke hva som er gale:(

lyset forsvinner så snart motoren er av å starter igjen. Noen mener at det kan være luftmengdemåleren som tuller seg. men eg vet ikke eg?

Help?

 

KOS DERE!

Endret av Mortyy
Lenke til kommentar

luftfilter er ikke tett, men sportsfilteret ligger jo åpent, så folk mener at det er lufttrykkmåleren liksom. Så eg må få laget en boks å ha det i så ikke lufttrykkmåleren blir ødelagt liksom.

Oljen er helt fin, nettopp byttet oljefilter og fyller på regelmessig, er jo trossalt en gammel bil så den drikker jo litt:P

 

Setetrekkene er litt harry ja, å vudere å få tatt de av igjen. Men har jo helst lyst på de orginale recaro setene som vectra hadde i sin sri og gsi :) de ser så feeet ut!:D

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...