Gå til innhold

HTC: Legend eller Desire


Gjest medlem-197697

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-197697

Hei!

Etter at Legend og Desire ble annonsert begynte jeg å klø etter å skifte ut min trofaste Nokia N82. At disse faktisk lanseres i Norge snart, i motsetning til Nexusen er jo et stort pluss!

 

Men til saken: Hvilken er best til mitt bruk?

 

Jeg digger aluminium look'en til Legend, som ville ha matchet mac'en min godt. I tillegg har den visstnok bedre batteri. Bortsett fra design (som gjør at den tåler mer og varer lengre) og batteri har jeg fått inntrykk av at om man bruker to små lapper mer på storebror desire, så får man en tlf som er bedre til *alt* på papiret. Jeg bruker mobilen til epost, litt surfing, ta og dele bilder, skrive SMS, alarm, kalender, ringe og litt musikk (har iPod touch til det). Når det gjelder spill så føler jeg min ganske nye iPod takler jobben. Vil jeg da trenge snapdragon på bekostning av et knirkete plastdesign med dårligere batteritid? Hvis ja hvorfor.

 

Håper det finnes noen konkrete svar der ute så jeg klarer å bestemme meg asap:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-197697

Hehe ja, ikke sant! Skjønner at størrelsen på skjermen og oppløsningen kan bli en bonus, men også en byrde mtp lommeproblemet ;)

 

Vi får vel bare vente å se hva anmelderne dømmer. Dersom Htc desire ikke er av knirkete plast, og den får god kritikk mtp kvalitetsfølesen, kan det hende den blir favoritten.

 

Er det vanlig med beskyttelses"case" til htc sin telefoner på samme måte som for iPod/Phone?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hehe ja, ikke sant! Skjønner at størrelsen på skjermen og oppløsningen kan bli en bonus, men også en byrde mtp lommeproblemet ;)

 

Vi får vel bare vente å se hva anmelderne dømmer. Dersom Htc desire ikke er av knirkete plast, og den får god kritikk mtp kvalitetsfølesen, kan det hende den blir favoritten.

 

Er det vanlig med beskyttelses"case" til htc sin telefoner på samme måte som for iPod/Phone?

 

det med lomme problemet du snakker om er ikke noe problem, telefonen er på ingen måte stor, den er faktisk gjennomsnittlig størrelse for en touch mobil. og vist du går med trange bukser etc. så merker du mer til underleppa på legend enn den lille størrelse forskjellen på desire kontra legend

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...