Gå til innhold

8 muslimer som er tøffere enn de fleste


Luftbor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ukas dust må vel være fyren som er årsaken til demonstrasjonen?

 

Slike er enkle å ha "kontroll" på. Det er værre som denne SV-politikeren i Larvik som synes synd på moren til denne rasisten fra Larvik. Vel, det er rimelig å snu det på hodet vil jeg si, hva med de homsene som lever i Larvik som rasisten mener egentlig bør død. Hva med disse mødrene og fedre?

For indirekte allierer Hiam Al-Chirout (SV) seg med denne gjøken; Mohammed Ayob.

 

Men det er godt å vite at SV allierer seg med de som mener steining av homofile er en helt korrekt moralsk handling.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg gjøre noe som jeg sjelden gjør, både her på forumet og generelt sett, og det er å få litt frustrasjon ut av kroppen, så får det bli opp til mods om de vil fjerne innlegget.

 

De fleste som har litt kjennskap til meg vet at jeg forsvarer alle samfunnsgrupper som blir utsatt for irrasjonell og overproporsjonert kritikk, der i blant muslimer i dette landet, samt at jeg verdsetter den norske loven og demokratiske prinsipper veldig høyt. Men mr. Mohyeldeen Mohammad kan gjerne komme til meg hvis han har baller til det, fordi han er et av få unntakene der jeg med glede bryter den norske loven. Den feige f*** lager kvalme for majoriteten av lovlydige muslimer i dette landet og deretter stikker av. Greit nok at vi er blitt kvitt f***skapen, men jeg har utrolig lyst, og jeg gjentar UTROLIG lyst, til å oppleve om denne feige f*** tør å true meg rett i trynet istedenfor utsatte grupper i dette samfunnet ved bruk av billig retorikk.

 

Han har ikke religiøse preferanser, blant annet fordi ingenting av det han sier kan forsvares med ved hjelp av islam. Han har kun et sterkt behov for oppmerksomhet og egen gjenvinning. Det er nettopp slike individer, individer som ikke har peiling hva islam står for om så de har tredobbel doktor grad i sharia-lovgivning fra universitetet i Saudi-Arabia, som i utgangspunktet har ødelagt forholdet mellom den muslimske verden og resten, ved å ha preferanser som tilsier at de må gjøre noe radikalt for å ikke bli et "nobody" for resten av livet. Han hadde en lovende karriere som fotballspiller, den gikk i grus fordi han ikke hadde nok vilje til å stå på lenge nok. Nå, for å kompensere for egne feil, ønsker han seg en kort vei til ”fame” og publisitet ved å ødelegge for resten av det muslimske samfunnet her i Norge. Han representerer IKKE resten av det muslimske samfunnet, han representerer ingen andre enn seg selv i dette tilfelle. En egoist som ikke bryr seg om andre muslimer, tydeligvis fordi hvem lager kvalme for majoriteten av sine såkalte ”brødre” og deretter stikker av slik at disse ”brødre” må reparere det han har ødelagt. Tre ord beskriver han: feig, egoist og utrolig kynisk.

 

All ære til de få som sto frem offentlig imot denne feige skiten.

Endret av statsviter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...