Gå til innhold

Problemer med streaming av filmer fra PC


IceBlitz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har lest meg til at XBOX 360's Windows Media Center kun kan spille av wmv filer, så jeg har derfor prøvd ut å sette om Windows Media Player 11 til streaming, men uten hell...

 

Nettverkskart:

 

1. Internett

2. Ruter

3. Switch av type Cisco

4. xbox 360 / PC. Begge er koblet til med kabler.

 

Mitt system:

 

PC OS: Windows Vista 64 bits

PC Maskinvare: Meget moderne og nytt

 

Konsoll: xbox 360 Elite

 

Problemet mitt er at jeg på xbox-en ikke finner PC-en. Jeg har aktivert media sharing og slikt på WMP 11 og jeg finner til og med xbox 360 under media sharing.

 

Men finner ikke PC-en når jeg går på "Video Library" og trykker "Computer".

 

Jeg har åpnet alle portene som trengs i ruteren, og sjekket at alt er 100%

 

Kan det være fordi Xboxen og PCen er koblet til en Cisco switch som igjen er koblet til selve ruteren?

 

Dette er jævlig irriterende og har lest meg ødelagt og ser kun rødt når jeg kikker på xboxen min nå, så om noen vet hva som kan være galt her og vil svare på det, blir jeg veldig glad :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde Tversity rett etter at jeg la inn inlegget her i går, bare for å prøve men hadde mine tvil siden jeg mistenkte feil et sted på nettverksoppsett og da ville jo ikke tversity fungere om ikke WMP fungerte, etter det jeg trodde.

 

Men Tversity funket perfekt og med en gang. Så da er det nok bare WMP som er noe dritt akkurat som alt annet fra microsoft!

 

Men takk for svar uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Tversity rett etter at jeg la inn inlegget her i går, bare for å prøve men hadde mine tvil siden jeg mistenkte feil et sted på nettverksoppsett og da ville jo ikke tversity fungere om ikke WMP fungerte, etter det jeg trodde.

 

Men Tversity funket perfekt og med en gang. Så da er det nok bare WMP som er noe dritt akkurat som alt annet fra microsoft!

 

Men takk for svar uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Tversity rett etter at jeg la inn inlegget her i går, bare for å prøve men hadde mine tvil siden jeg mistenkte feil et sted på nettverksoppsett og da ville jo ikke tversity fungere om ikke WMP fungerte, etter det jeg trodde.

 

Men Tversity funket perfekt og med en gang. Så da er det nok bare WMP som er noe dritt akkurat som alt annet fra microsoft!

 

Men takk for svar uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...