Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Hvordan lagre tråder som favoritter?


Anbefalte innlegg

Tidligere var det en dropdown meny oppe til høyre på trådene hvor man kunne velge og lagre tråden som en favoritt.

Ble da lagt under ett hjerte ikon i menyen til venstre tror jeg.

 

Dette brukte jeg mye på poster som jeg regnet med at jeg muligens ville få bruk for ved en senere anledning, eller interesange tråder som jeg ikke hadde tid til og lese akkurat da jeg fant dem, og derfor lagret dem der for så senere og lese gjennom dem og da ta en avgjørelse over om de fortsatt skulle være i favorittene mine.

 

Hvor er denne funksjonen blitt av?

 

Abonnement på tråder gjør ikke samme funksjonen da de har en uhyggelig funksjon som beskrevet:

"Notat: Abonnement blir automatisk fjernet hvis det ikke er noen svar i emnet etter 30 dager"

 

På andre forum som ikke har denne muligheten har jeg vært nødt til og lagre denne type informasjon i en txt fil el. men ettersom vi hadde denne funksjonen her har jeg altså ikke lagret alle disse trådene. Ser frem til at Dere i det minste overleverer en liste med url's til mine lagrede tråder hvis dere av en eller annen grunn ikke vil tilbakeføre denne geniale funksjonen

 

[Edit]

Endret emne fra "Lagrede tråder, er de vekke? Favoritt tråder" grunnet at jeg fant ut at disse nå var gjemt sammen med "Mine innlegg"

Se neste post.

Endret av Qumad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk på mine innlegg. Legg merke til at den nå er smeltet sammen med favoritter. Så du får et valg øverst på siden om å velge enten mine innlegg, favoritter, eller begge deler.

 

Desverre har knappen for å legge tråder i favorittene falt ut. Regner med den kommer tilbake om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Trykk på mine innlegg. Legg merke til at den nå er smeltet sammen med favoritter. Så du får et valg øverst på siden om å velge enten mine innlegg, favoritter, eller begge deler.

 

Desverre har knappen for å legge tråder i favorittene falt ut. Regner med den kommer tilbake om ikke så lenge.

Ja la akkurat merke til dette selv, og skulle akkurat til og skrive det, samt at valget for og legge trådet til favoritter er vekke.

En annen ting som da er viktig også her er valgmuligheten som jeg har nevnt i en annen post: Ønske: Mine innlegg -> Tidsperiode: All Topics

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...