martin9 Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 Hei! Har noen venner av meg som har Facebook app på sin Sony ericsson w995, og det har ikke jeg på min... Jeg kjøpte riktig nok min mobil uten abonnement, og vennene mine med... Noen som vet om man kan laste ned Facebook app til denne mobilen noen steder? Hilsen Martin Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 20. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Dette er nærmeste jeg har kommet til nå. Ser ut som det er noe facebook greier inne på ebuddy appen. Skal lete videre. Edit: Kan jo lese litt her og. Endret 20. februar 2010 av DiNozzo Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Meny -> Internett (sony) -> Entertainment -> Web application -> free items -> Snaptu. Snaptu har en litt begrenset, men en kjapp og ryddig facebook application. Etter hva jeg har erfart i allefall. Og så er det jo gratis Snaptu har også en RSS leser som fungerer fint til FML Annet spennende der, er jo også water level. Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 hei. martin9 du må oppgradere firmwire/soffware på mobilen din. jeg gjorde det og fikk facebook appen nedlasting link: sony update service Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 hei. martin9 du må oppgradere firmwire/soffware på mobilen din. jeg gjorde det og fikk facebook appen nedlasting link: sony update service Når oppgraderte du? Jeg oppgraderte min i forrige uke, og fikk ikke noen app da...? Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 hei. martin9 du må oppgradere firmwire/soffware på mobilen din. jeg gjorde det og fikk facebook appen nedlasting link: sony update service Når oppgraderte du? Jeg oppgraderte min i forrige uke, og fikk ikke noen app da...? jeg gjorde det på den søndagen som var nå, om jeg husker riktig Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 hei. martin9 du må oppgradere firmwire/soffware på mobilen din. jeg gjorde det og fikk facebook appen nedlasting link: sony update service Når oppgraderte du? Jeg oppgraderte min i forrige uke, og fikk ikke noen app da...? jeg gjorde det på den søndagen som var nå, om jeg husker riktig Ja, ser at det er kommet en ny oppdatering nå, men når jeg installerte den fikk jeg fortsatt ikke facebook app. Kjøpte du din w995 med abonnement eller uten? Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 jeg kjøpte min med abonnement, men det er litt rart om det er forskjell på med og uten abonnement Lenke til kommentar
poe Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 jeg kjøpte min med abonnement, men det er litt rart om det er forskjell på med og uten abonnement De som er tilpasse en operatør, har ofte en annen FW enn den som ikke er tilpasset, og vil få ny FW lenge etter den uten tilpasning. Dette kommer vel av at den nye FW må skreddersys for den enkelte operatør. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Fant min på www.getjar.com/ Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Fant min på www.getjar.com/ Hvilken app fant du her? Det er mange forskjellige... Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 http://www.getjar.com/mobile/15801/facebook-mobile-for-sony-ericsson-w995/ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Litt kjekling er fjernet. Hold dere til topic, så holder vi oss unna. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå