Gå til innhold

Skal kjøpe ny konsoll. Xbox 360 Elite VS PS3


Want2b

Anbefalte innlegg

jeg har da en PS3 og er storfornøyd.

 

* Liker kontrollen til PS3'en faktisk bedre enn 360'en sin, men det er vel smak og behag.

 

* Online-Tjenesten er også veldig god, kanskje ikke like god som LIVE, men fortsatt, veldig god og på vei oppover.

 

* Elsker designet på PS3'en, jeg har da den gamle FAT versjonen, og jeg synes da den ser best ut..... :love:

 

* Lang loading tid? ikke merket det på min PS3.

 

* Elsker også Playstation-store, der kan du laste ned gratis demoer, DLC, spill osv.

 

* Prisen er ganske stiv, men jeg synes da det er verdt det, si hva dere vil, det er min mening.

 

* PS3 har noen skikkelig gode eksklusiver, blant annet:

 

God Of War 3, GT5, UC1 og 2, Demons Souls, resistance spillene, Motorstorm spillene osv.

 

* Veldig lavt støynivå :thumbup:

 

Er på ingen måte en PS3-Fanboy, men dette er min mening om alt dette styret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mellom multiplatts så er 360 vinneren i samtlige, men jeg har ikke sett Uncharted 1, Killzone 2 og Uncharted 2 sin grafikk enda på 360en. PS3 vinner i de eksklusive spillene, og da sier seg selv at Alan Wake burde danke disse by miles pga lengre utviklingstid når det kommer i mai 2010, dette burde jeg forvente av 360en.. Viss ikke dette overgår samtlige PS3 titler så blir jeg meget meget skuffet innen grafikk

 

Men den filosofien der burde NES ha den aller beste grafikken siden den har vært ute lengst av de to overnevnte :)

Lenke til kommentar

Har begge to, kort oppsummert er forskjellene følgende (slik jeg opplever dem):

Xbox: best onlinetjeneste, best kontroll (god vekt, batteritid, ligger godt i hendene). Høyt støynivå.

PS3: Lavt støynivå. Irriterende lite batteritid + kort ladekabel til kontrollen.

 

Jeg kjøpte PS3 sist for å få med meg haugen med eksklusive titler som hadde kommet gjennom årene, og ble egentlig ikke så veldig imponert over konsollen. Greit å ha begge to, men skulle jeg bare hatt én, ville det blitt 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...