Sitronsaft 1108 Report post Posted February 15, 2010 Kanskje ikke hysterisk, men jeg lo da litt her jeg satt Jeg har hatt sex med en mann noen ganger. Han løper ut på toalettet, og vasker penisen sin flere ganger under sexual akten. Løper ut og sier ....æsj så ekkelt..... Jeg føler meg ekkel hver gang han har gjort det, og tar det litt til meg selv. Er det noen som forstår hva som er vitsen med å vaske penisen sin flere ganger under sex? Og hva er ekkelt med safter.... hehe..... Jeg forstår det ikke. Velger jeg å ha sex med noen så synes ikke jeg at det gjør meg noe å få hans sekreter inn i meg...... hehehe.... Stikker han i feil hull så mange ganger under akten? Quote Share this post Link to post
Svenni212000 218 Report post Posted February 16, 2010 Vet ikke om jeg skal le, eller få frysninger nedover ryggen. Jeg velger dog det humoristiske, det kunne jo vært verre. Sex med en geit eller et barn ville jo vært beyond ekkelt. Quote Share this post Link to post
Andrull 4932 Report post Posted February 16, 2010 Haha, poor man. Bra gullkorn. Quote Share this post Link to post
Getingar 495 Report post Posted February 16, 2010 Det är en synd mot jesu krist. Quote Share this post Link to post
Svenni212000 218 Report post Posted February 16, 2010 Det är en synd mot jesu krist. Hvorfor det? vil han også ha en bit av mannepølsen eller? 1 Quote Share this post Link to post
Sitronsaft 1108 Report post Posted February 16, 2010 Nytt gullkorn ^^ Quote Share this post Link to post
Nynaeve 1 Report post Posted February 17, 2010 Lo av denne i tråden også :!: Quote Share this post Link to post
luremuz 1 Report post Posted April 9, 2010 Skal vi lage pølse? Æ har kjøttet du har tarmen! blæ. Quote Share this post Link to post
MatseMats 242 Report post Posted May 12, 2010 Haha, poor man. Bra gullkorn. rofl, gullkorn rimer på noe litt annet som har med vitsen å gjøre, om noen skjønner hva jeg mener... Quote Share this post Link to post
Trollfjes 169 Report post Posted July 30, 2010 Det är en synd mot jesu krist. Ta deg en kjeks. 3 Quote Share this post Link to post
V?rbris 463 Report post Posted August 24, 2010 Kanskje ikke hysterisk, men jeg lo da litt her jeg satt Jeg har hatt sex med en mann noen ganger. Han løper ut på toalettet, og vasker penisen sin flere ganger under sexual akten. Løper ut og sier ....æsj så ekkelt..... Jeg føler meg ekkel hver gang han har gjort det, og tar det litt til meg selv. Er det noen som forstår hva som er vitsen med å vaske penisen sin flere ganger under sex? Og hva er ekkelt med safter.... hehe..... Jeg forstår det ikke. Velger jeg å ha sex med noen så synes ikke jeg at det gjør meg noe å få hans sekreter inn i meg...... hehehe.... Stikker han i feil hull så mange ganger under akten? Ikke sikkert du stakk den i feil hull... For mange er dette det riktige hull... Quote Share this post Link to post