Gå til innhold

Rart cover til FF IV DS?


Dataprob

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fant Final Fantasy IV til Nintendo DS ganske billig i dag på gamestop. Men ble skeptisk da det hadde rart cover.

 

selve plastcoveret var helt svart (ikke gjennomsiktig hvit som vanelig) og det var tynnere (vanelig DS cover er ca 1,9 cm bredt, mens det jeg fant var ca 1,6-7).

 

Selve "arket" trur jeg var normalt. Helt svart med teksten Final Fantasy IV på

 

Skal det være sånn eller er det noe tull?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Høres ut til å være en import-versjon av spillet. Amerkanske (og japanske) spill-esker er tynnere og svarte, i alle fall de jeg har kjøpt. Det er ikke soner på DS, så det er ikke noe problem å spille av, om spillet er fra Amerika er språket fortsatt engelsk.

Lenke til kommentar

Er litt nøye for meg da jeg samler like mye som jeg spiller. Og et ulikt cover i samlinga er jo krise :p.

 

Iriterer meg grenseløst at ingen fortalte meg før at DS er noe mer enn bare en håndholdt for barn. Har alle Håndholdte som Nintendo har lagd men DS ville jeg droppe siden jeg fant bare barnespill i hyllene. Vel, der brant jeg meg. Det er dyrt å henge etter :(

Lenke til kommentar

DS har enormt med bra spill, men ikke overse de mer eller mindre kjente. For å ta noen få:

 

Giana Sisters DS (kan importeres fra tyske amazon.de, for eksempel)

 

Henry Hatsworth in the puzzling adventure

 

Diagaea DS

 

Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift (FF er kjent nok, men de fleste spin-off'ene stinker. Dette er et solid unntak og utrolig bra.)

 

Sonic Rush (Sonic har vært en stinker siden Sega-dagene, men dette er et unntak.)

 

Kirby Super Star Ultra (remake av et SNES-spill og utrolig bra)

 

Kirby Power Painbrush (drit i den elendige tittelen. Dette ruler.)

 

Lunar Knights (samme fyr lagde Metal Gear Solid...)

 

Mario & Sonic at the winter olumpics (hadde null forhåpninger for dette, men selv kunstløp er morsomt og underholdene. Det sier jo litt...) ;)

Lenke til kommentar

Giana, ikke Diana. :p

 

Jeg må nok innrømme at jeg ikke har spilt Sonic Rush selv, men du kan jo ta en titt på et review, for eksempel? Ign.com gav det 9/10, og etter 1617 User Ratings havnet det på 8.4. Ikke verst. ;)

 

http://ds.ign.com/articles/666/666139p1.html

 

En del tips fikk jeg fra Nintendo: The official magazine. De hadde en artikkel om "glemte" spill du har oversett eller ikke hørt om. Jeg kan ta noen av dem. For enkelhetsskyld setter jeg et eksempel på lignende spill i parantes bak. F.eks Contact (Mario & Luigi: Bowser's Inside Story) betyr at Contact er ganske likt M&L. Det er få av disse jeg har prøvd, men alle ble anbefalt.

 

Bleach: Blade of Fate (Super Street Fighter 2)

Ninja Gaiden: Dragon Sword (Muramasa: The demon blade)

Bangai-O Spirits (R-type)

Kung Fu Panda DS (Metroid Fusion) (<- ja, spillet basert på filmen.)

N+ (New Super Mario Bros DS)

Zubo (Pokemon Platinum)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...