Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var DarkPassengers dogtag i boks :D

OMG, you knifed me! YOU BASTARD!! :cry:

Edit: ble så sykt deprimert etter at du kniva meg, rage/depressed quita ikke lenge etter det.. :p

Knivet deg ikke en gang. 3 ganger! Hahaha :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lo så hardt da jeg så at DarPassenger, Arnesen og Jottnegen stod og prøvde å knive hverandre :rofl: Ser at Arnesen løper for å ta DP, så kommer Jottnegen etter Arnesen. Til slutt står alle i ei klynge og danser :!:

Skrevet

Lo så hardt da jeg så at DarPassenger, Arnesen og Jottnegen stod og prøvde å knive hverandre :rofl: Ser at Arnesen løper for å ta DP, så kommer Jottnegen etter Arnesen. Til slutt står alle i ei klynge og danser :!:

Haha, ser det for meg :!:

Skrevet (endret)

Når skjedde dette? Etter at vi spilte MrOut?

Vi må få samlet mange en dag, og ta priv eller få en hel haug inn på to lag på samme server :p Hadde vært mye kniving, helihoring osv! Tror det hadde blitt fett. Vet iallefall om 1 annen enn meg som liker å skaffe poeng i heli. Dem renner inn :p

Endret av TheKopKing89
Skrevet

Hehe. Må få til private ja :thumbup: Har en anelse om hvem som liker å sitte i heli :whistle:

Nei, det var tidligere på kvelden at Jottnegen, Arnesen og DP stod og dansa :p

Skrevet

Liker å sitte som pilot i Blackhawken mens KopKing er gunner :yes:

Da slakter vi så lenge de på bakken ikke kan å bruke tracer :p

Skrevet

Når skjedde dette? Etter at vi spilte MrOut?

Vi må få samlet mange en dag, og ta priv eller få en hel haug inn på to lag på samme server :p Hadde vært mye kniving, helihoring osv! Tror det hadde blitt fett. Vet iallefall om 1 annen enn meg som liker å skaffe poeng i heli. Dem renner inn :p

Med på den! Men vi må ikke bare si at vi skal få det til, vi må faktisk få det til. Hva med en dag i neste helg?

Skrevet

Jeg tror vel at jeg skal kunne bli med på litt moro i kveld. Men har også avtalt med en kompis litt RDR sammen i kveld, men viss det ikke kræsjer så er jeg med.

Skrevet (endret)

Med en gang jeg joiner gamet så blir det d/c fra serveren :thumbdown: Prøvd 5 ganger...

EDit: Men når skal vi i så fall ta matchen?

Endret av Mr_Outjecti0n
Skrevet

Med en gang jeg joiner gamet så blir det d/c fra serveren :thumbdown: Prøvd 5 ganger...

EDit: Men når skal vi i så fall ta matchen?

D/c 9 ganger nå..

BRENN I HELVETE

Skrevet (endret)

11sgsp0.jpg

Min gamingstasjon for helgen ^^, 22 tommer rigget til på en gammel stol sammen med ps3'en. Ser så vidt fienden på den skjermen.. Hytteturer er no drit :thumbdown:

Og selvfølgelig min kjære 416 som står klar til å plukke ned alle russere som kommer inn dør :p

iPhone kamera suger..

Endret av Jottnegen
Skrevet (endret)

Jeg er nok muligens med litt spilling, så sant min kjære PS3 finner det lurt og begynne å funke igjen. Vil ikke boote for øyeblikket. Prøver og få oppdatert softwaren så får vi se.

Endret av stresslessen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...