Gå til innhold

BK: Kveld drabantby


Brikka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo lov å eksperimentere, men da må man også regne med kommentarer slik som den over. Bygningene er et greit utgangspunkt for et grafisk preg. Lurer på om jeg ville tatt det enda lenger, i hvert fall når det gjelder bakgrunnen. Men vær forsiktig så du ikke maler deg selv inn i et hjørne med denne teknikken.

Lenke til kommentar

Jeg legger igjen en kommentar her. Men det er kun for å si at jeg nekter å komme med bildekritikk til noen som har postet 3 bilder og lagt igjenn kun en tilbakemelding selv etter at mange har

*engasjert seg

*spurt deg om hva du har gjort med bildene

*fortalt sine opplevelser med bildene

 

Og det eneste du lirer utav deg er at du kan konstatere at noen likte det og andre ikke.

Det er liksom litt mer bak bildekritikk enn å være så ovenpå at man ikke kan evt ta folks kritikk på alvor , evt iallefall fortelle litt mer om "teknikk" evt spesialfilter som lager disse fantastisk spesielle bildene.

 

Liker ikke denne holdningen og du har selv gjort deg en bjørnetjeneste ved at iallefall jeg ikke har interesse av å gå innpå dine bilder å gi kritikk på "en stund".

Lenke til kommentar

Dette er ikke bilde etter min smak.

Synes det er svært forstyrrende og litt slitsomt og se på.

Men jeg håper på at du selv skal si noen ord om bilde.

Hva er tanken bak?

Hvor vil du hen?

Når man legger ut som er så pass uvanlig bilde så synes jeg at fotografen bør skrive litt om bilde slik at det skal bli lettere for forumet og kritisere bilde.

Lenke til kommentar
Jeg legger igjen en kommentar her. Men det er kun for å si at jeg nekter å komme med bildekritikk til noen som har postet 3 bilder og lagt igjenn kun en tilbakemelding selv etter at mange har

*engasjert seg

*spurt deg om hva du har gjort med bildene

*fortalt sine opplevelser med bildene

 

Og det eneste du lirer utav deg er at du kan konstatere at noen likte det og andre ikke.

Det er liksom litt mer bak bildekritikk enn å være så ovenpå at man ikke kan evt ta folks kritikk på alvor , evt iallefall fortelle litt mer om "teknikk" evt spesialfilter som lager disse fantastisk spesielle bildene.

 

Liker ikke denne holdningen og du har selv gjort deg en bjørnetjeneste ved at iallefall jeg ikke har interesse av å gå innpå dine bilder å gi kritikk på "en stund".

 

Jeg er selvfølgelig glad for alle kommentarer. Men da de aller fleste er negative, også dine, er jeg litt forsiktig med å kommentere tilbake. Jeg må godta negativ kritikk når jeg legger bildene ut her, og jeg har ikke lyst til å bli oppfattet slik at jeg "forsvarer" meg.

 

Jeg vet aldri "hva jeg vil" med et bilde. Det blir en følelsessak. Jeg prøver meg frem. Konstaterer at det ikke faller i god jord hos de fleste. Det er ok. Hvilken teknikk jeg bruker er egentlig underordnet. Jeg prøver og feiler.

 

Brikka

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...