Jump to content
Sign in to follow this  
ArneMaiden

Hvilket spill skal jeg spille først? Hjelp!

Trenger hjelp for å komme i gang å spille  

22 members have voted

1. 1. Hvilket spill skal jeg spille først?

• The Witcher
      3
    • King's Bounty
      1
    • Bioshock 2
      16
    • Torchlight
      2

Recommended Posts

Sliter litt med å velge da, så jeg tenkte at dere kjære medgamere, som forhåpentligvis er litt mer besluttsomme enn meg, kunne velge for meg. Jeg har ikke spilt noen av dem før (har spilt Bioshock 1 obv ;D). Dere gjerne komme med argumenter også. Hvis det kommer et knakende godt argument velger jeg på grunnlag av det, hvis ikke la jeg for enkelhets skyld inn en avstemmning.

Jeg har alle spillene tilgjengelig og trenger bare deres hjelp for å komme i gang! =)

Tusen takk for hjelpen

Casper =)

Sier bare at om du likte Bioshock 1 så vil du digge nr 2 også! har så vidt prøvd det enda selv, men er bra så langt..

vet ærlig talt ikke så mye om de andre spillene du der :p

Hehe, har spilt et par timer bioshock nå. Ganske kontroversiell start på historien ^^. Har du forresten spilt gjennom hele Torchlight Leon? Lurer på hvor lang tid sånn ca. du brukte.

Har ikke spilt så grusomt mye Torchlight, er vel ca lvl 20 eller noe slikt med hunter og warrior.

Spillet hadde stor underholdningsverdi i starten, nå er det litt greit nok.

Har faktisk aldri spilt/ hørt om The Witcher tror jeg.. Si hva du syntes om det når du har prøvd det litt!?

Jeg har spilt det litt tidligere, men hatt så mye annet å bruke tanker og tid på at jeg ga det, for en stund. Så langt jeg spilte var det en fengende story, et unikt gameplay (i allefall i forhold til hva jeg har prøvd tidligere), og grafikken og omgivelsene er sjarmerende. Abosulutt verdt å ta en titt på hvis du liker rpg-spill ;).

ja digger rpg, kansje jeg skal teste det ;)

har du spilt dragon age: origins? Litt anerledes gamestyle siden du styrer flere nesten som strategi, men sykt nice story og er fett hvis du ligger det

Ja, jeg forhåndskjøpte dragon age. Utrolig bra grafikk og råbra koding. Har ikke kommet såå langt enda, er i forsvaret så jeg får ikke spilt det på laptopen ;(. Men det og mass effect 2 står på planen når jeg kommer hjem =). Dragon age spillestilen er jo forøvrig nokså lik de fleste D&D baserte spill.

Ser ut som vi har en ganske klar vinner her: Rapture here i come :D!

Takk for at dere alle sparket rumpa mi i gang, dvs fingrene :p.

Edited by ArneMaiden

Ingen av de, kun dårlige spill.

Er heller ikke blodfan av spillene, men kan da være andre liker dem.

Har du ingenting å si som er positivt/informerende, er det da ingen grunn til å poste..