Gå til innhold

Vår/Sommer - JAKKE 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen windbreakere til og fra tennis/golf/trening.

Trench og uniformsinspirerte jakker til skole og butikk.

Blazere til butikk og fest.

Føler jeg har glemt noe, men noen andre får plinge det opp.

Skrevet

Hva vil du si var kort da? Den jeg prøvde var et par centimeter lengre enn cardiganen min, og jeg synes det så ut til å være en grei lengre. Er 175 cm høy btw.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Anewz: Likte den, men den kostet jo en del. Hadde heller gått for en klassisk trench fra burberry i stedet, dersom jeg først skulle ut med så mye.

Skrevet
Ikke langt under beltespennen ;) Jeg er nok noen centimeter høyere enn deg da.

Kan nok stemme det ja. Cardiganen min dekket akkurat beltespennen, og jakka var da som sagt noe lengre enn det.

Skrevet

Man kan kjøpe to av den jakken jeg kjøpte + en ny skjorte for prisen av en trench fra Burberry da, bare så det er sagt. Men ja, finnes nok mye rimeligere og bedre alternativer. Men linket bare en jakke jeg likte! :)

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Man kan kjøpe to av den jakken jeg kjøpte + en ny skjorte for prisen av en trench fra Burberry da, bare så det er sagt. Men ja, finnes nok mye rimeligere og bedre alternativer. Men linket bare en jakke jeg likte! :)

Jeg leste _veldig feil_ og klarte å tolke det dithen at det var noe du vurderte å kjøpe. Veldig pen jakke ja, men ikke førsteprioritet ;)

Skrevet (endret)
Quilted barbour-jakker.

Kom uheldigvis over slike i Newcastle i vinter. Sikkert det man burde gå for om sosialklientlooken kommer tilbake.

Forøvrig spyr jeg neste gang jeg ser en losjakke. Spontant.

10048288_d1.jpg

"Harru' en tier til en kopp kaffe?"

Endret av Lilac1
Skrevet (endret)

quilted-282x300.jpg

pPOLO2-6430628_mailer_v330.jpg

Jeg kan ikke helt se likheten med sosialklientene jeg pleier å se rundt om i byen, men kanskje du bor på et sted med usedvanlig velstående sosialklienter...

Endret av fkm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...